4. februar 2010

Den kollektive trafik...

kører fint i dag... Ingen problemer i den kollektive trafik... Det ser fint ud i på skinnerne i dag...
sagde de igen og igen på P4 inden jeg cyklede til stationen, og jeg troede sørme på dem, derinde på P4, de plejer altså at have styr på trafik meldingerne i min radio.

Desværre var virkeligheden en lidt anden da jeg landede på Roskilde station. Ikke et tog så langt øjet rakte, forsinkelser på 15-25 minutter og dybfryser koldt. En absolut formidlende omstændighed var solopgangen ind mod København.

Her er en billedserie fra i morges, det første er taget kl. 7.30 hvor jeg påbegyndte ventetiden på Roskilde station. Det sidste er taget kl. 8.50 lige inden jeg lander på arbejdet. Det er en tur der under normale omstændigheder klares på 35 min.
I morges fik jeg ikke læst i Odjuret, tiden "fløj" af sted mens jeg hyggede mig med mobil-telefon-kameraet, som forevigede turen fra Roskilde til København på en morgen, hvor "den kollektive trafik kører uden problemer... " ;-))

Og helt ærligt jeg brokker mig altså ikke, hverken over P4 eller DSB, jeg nød faktisk turen, mens jeg glædede mig til at komme ind og se billederne og lægge dem ud her.

6 kommentarer:

  1. Øv altså....uanset hvor godt du er pakket ind, MÅ det altså være koldt at holde sig varm så længe.

    Fin billedeserie :)

    SvarSlet
  2. Tak Annette, det gik egentlig ok, som jeg plejer at sige, det er jo et spørgsmål om påklædning... og fodtøj...

    SvarSlet
  3. Det var godt, at du kunne bruge tiden på noget så hyggeligt som at fotografere - for det er skrækkeligt med så meget ventetid. Sikke dejlige billeder du har taget!

    SvarSlet
  4. Hej Søs

    Jeg læser din blog og beundre dine billeder her hver dag, og er også begyndt at tage fotoapperatet med i skoven, men ærget mig over at jeg fik købt for billigt og ikke så lækkert som dit udstyr.
    Men så i dag skriver du at du brugte mobilen. Nu jeg vil ikke mere gi' mit apperat skyld for de dårlige billeder, men håber øvelse gør mester:-))

    I må ha' en god aften, knus Hanne

    SvarSlet
  5. Hej Hanne
    Tak skal du ha' nej det er ikke altid udstyret der gør en forskel, du tar' da rigtig mange super gode billeder
    Knus søs

    SvarSlet