31. oktober 2010

Søndags åbent på Ro’s Torv..

Hasse kørte på golfbanen i morges.. jeg cyklede en tur og endte på Ro’s Torv, det kunne jo være der var en klud eller to, jeg ikke kunne leve uden. På vej ind på Ro’s ramte en kendt stemme og en velkendt sang mit øre. Peter Viskinde stod på den lille scene med sit band og sang den her

… uhmmmm det var da en dejlig velkomst.. :-)P1000161.. og ja der røg en enkelt klud med hjem, plus nogle Poul Pava dækkeservietter.. jeg kan altså ikke stå for hans naive streg..image

6 kommentarer:

  1. Ih, hvor hyggeligt, jeg holder også meget af Peter Viskinde og Big Fat Snake, selvom de ikker samarbejder mere....Min søn er også stor Poul Pava fan, han fik for nogle år siden et lille maleri "Sjælden hjort ved skovsø"....og det er nogle dejlige barnlige ting han laver.... ærgeligt at min Jimmi ikke kan lide det....men dejlig farver der er på dækkeservietten

    SvarSlet
  2. Peter Viskinde er ukjent for meg men må si jeg likte veldig godt å høre dette...skjønner meget godt han er en favoritt:)
    Råstilig serviett!!
    Ha en fin kveld Inge...jeg blir på bloggen din en stund til...må høre ferdig sangen til Peter...

    SvarSlet
  3. Sikke en dejlig oplevelse på en indkøbstur - jeg holder også meget af Peter Viskindes musik. Og skønne dækkeservietter du har købt :-)
    Klem og en rigtig god aften til dig!

    SvarSlet
  4. REJEN.. Jeg har også altid haft en godt øje til Hr. Viskinde.. og BFS har jeg oplevet live flere gange, de giver forrygende live koncerter.. :-)

    Guri.. Dejligt du kan lide ham, og du er skam velkommen til at blive hængende.. :-)

    Madame.. Ja det gjorde ikke turen ringere, at den gamle rotte stod og sang.. ;-)
    Klem og en dejlig aften til dig.

    SvarSlet
  5. Sikken en givende dag, god musik, en klud eller to og herlige dækkeservietter. Jeg håber, at du sidder og klapper dig selv på skulderen over alt det du har opnået i dag.
    Knus og en herlig mandag til dig.

    SvarSlet
  6. He he.. Jamen det gør jeg så.. :-)
    Knus og en dejlig dag til dig.

    SvarSlet