24. juli 2015

En Zimmer Golden Spirit..

På havnen i går holdt dette flotte eksemplar af bilracen, det er ikke en af dem man ser mange af rundt omkring. Så vidt jeg husker, har jeg kun mødt en Zimmer en enkelt gang før, og det var til et fantastisk bryllup i jylland. IMG_5996Det er en håndbygget amerikanerbil, og så vidt jeg kan se på Zimmers hjemmeside, kan man stadig få bygget en Zimmer Golden Spirit, hvis man har en pæn bunke dollars tilovers. IMG_5997Bilen var utrolig flot og velholdt, med mange fine detaljer.. Dyrk lige dette 4-tonede horn.. IMG_5999og de svingbare siderudeglas med en slebne rose.. IMG_5998Bilen holdt mellem andre biler, og der var hele tiden mennesker omkring den, så det var ikke “bare lige”, at få hele bilen med på et billede. Hvis jeg skulle bestemme, ville jeg ha’ parkeret den helt for sig selv med fjorden og solnedgangen i baggrunden. :-)

12 kommentarer:

  1. Den er flot. Tænk på, hvad den ville koste herhjemme, hvis den er dyr i USA ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den er nok ikke helt billig at få på danske plader.

      Slet
  2. Wow :-) Nå, men man jo alligevel ikke stille den fra sig uden at være bange for hærværk ... :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej man skal nok selv være i nærheden. Og den kræver en lidt stor garage. :-)

      Slet
  3. Den gad jeg godt køre i, måske i Alperne, de ville klæde hinanden :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tror jeg du har helt ret i Lene. :-)

      Slet
  4. Hold da op! Kan ikke lige finde ud af, om den er meget, meget flot eller snarere meget, meget 'meget' ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er vist lidt begge dele tænker jeg. :-)

      Slet
  5. Wauw, så fin!

    -Anne
    www.venterpaavin.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Den skiller sig så meget ud, at selv en ikke bilinteresseret, som mig, ville stoppe på og kigge på den :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den er ikke helt almindelig, :-)

      Slet