12. august 2016

Emils første skoledag..

Himmelen var blå og flaget var hejst på Himmelev skole i onsdags.. Skolen tog imod 75 små nye elever. IMG_1445En af dem var Emil. Nu er han ikke børnehavebarn længere, han er skoleelev.. En ny og spændende epoke er startet i hans liv. IMG_1372Vi var så privilegerede at være med på hans første skoledag..  IMG_1383Skolens leder stod i døren og hilste alle de små nye elever velkommen på skolen.. IMG_1400IMG_1427IMG_1465IMG_1447IMG_1453Jeg synes ikke det er længe siden, han startede i vuggestue og børnehaven og nu er han begyndt i skole.. Det er vildt som tiden flyver af sted. IMG_1474

10 kommentarer:

  1. Det må have været en dejlig dag!
    Han ser alvorlig og spændt ud.
    Mit første barnebarn er lige begyndt i vuggestuen, så hvis jeg lukker øjnene nu, er hun så måske begyndt i skolen, når jeg åbner dem igen? ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det Conny, og det var sjovt at være med. :-)
      Hold du bare øjnene åbne, lige om lidt er det også skoledag for dit barnebarn.. :-)

      Slet
  2. Tillykke med den store fine dreng :-)
    Og ved du hvad det allerværste er ? Først nu hvor han er skolebarn går det rigtigt stærkt !! Om et øjeblik skal han konfirmeres, ha studenterhue, giftes og ha unger ;-) Nyd ham <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Annette.. :-)
      Åhhh jeg ved det, jeg ved det, det er skræmmende. Vi nyder ham i den grad, så meget vi overhovedet kan og så længe han gider. :-)

      Slet
  3. Det er en stor dag, så det er dejligt, at I kunne deltage. Jeg synes, det er lidt længe siden, vi sidst har set noget til ham, så jeg synes, han er vokset en del.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har ret Hanne, det var/er en stor dag at starte som skoleelev.. og han bliver stor, det går skræmmende hurtigt.

      Slet
  4. Det er lige præcis som Annette siger. I går var han en baby, i dag starter han skole og i morgen bliver han student.
    Og om tre dage er du oldemor :-D
    Man kan godt se på dine billeder, at det var en stor dag for ham.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er skræmmende rigtigt.. :-) uha jeg har det helt fint med at være farmor, en oldemor er jo en tudsegammel kone, det må gerne vente et par år.. :-D

      Slet
  5. Tænk, at han allerede er blevet så gammel/stor :) Jeg har jo "kendt" ham, siden han var lille - eller det forestiller jeg mig :)
    Sikke en dejlig dag - det er en stor dag at starte i skole.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja du har da kendt ham fra han var ny tror jeg.. du har i hvert fald set ret mange billeder af vores store dreng.. :-)

      Slet