14. juli 2017

Turen går til..

image

..ja den gør så..

Nikka og Sune er flyttet til Grønland, Nikka har fået arbejde i det grønlandske selvstyre. Selv om de kun har været deroppe i kort tid, har Melanie og jeg besluttet, at vi vil bruge noget af vores snarlige sommerferie til at rejse op og besøge dem. Det er kun Meller og jeg der tager af sted, Sang og Hasse bliver hjemme og passer på sommeren i DK :-)

Om jeg glæder mig..??

Helt vildt.. :-)

Det er en stor og en gammel drøm, der endelig går i opfyldelse når jeg rejser til Grønland lige om lidt.

12 kommentarer:

  1. Wauw - det bliver spændende, og så med lokale guider.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det bliver SÅ spændende.. hehe lidt lokale er det nok nået at blive. :-)

      Slet
  2. Rigtig god tur! Håber, du kan lide iste :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Eric.. jeg drikker ingen former for te.. har aldrig været så syg, så det har været nødvendigt. :-)

      Slet
  3. Jeg er overhovedet ikke misundelig. Slet ikke.
    Men jeg vil gerne med næste gang ;-)
    Rigtig god tur!

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej det ved jeg du ikke er.. :-)
      Tak Ellen og det samme til jer, vi rejser stort set samtidig i hver sin retning. :-)

      Slet
  4. Grønland vil jeg også gerne opleve en dag. Vi var så tæt på øen i sidste uge, men ikke tæt nok.
    Rigtig god tur :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har også Island på min rejseønskeliste, kan se I har haft en formidabel tur til den smukke ø.
      Tak Pia :-)

      Slet
  5. Tak skal du have Hanne.. :-)

    SvarSlet
  6. Årh mand, det gad jeg også godt! Rigtig god tur :-)

    SvarSlet
  7. Det lyder godt. Er du kommet hjem igen?

    SvarSlet