29. december 2009

God morgen...


Sikke en dejlig morgen at vågne op til, himlen var rød og blå. Efter et par regn og slud tunge dage, har frosten taget over igen. Månen og stjernene har blinktet om kap i nat, og terasserne er spejlglatte, her er basis for fald i alle afskygninger, så vi passer på.



Annette og Bumle varmer sig i gæstehytten, mens vi får tændt op herinde og kogt vand til kaffen.

Flagspætten var på besøg for at fylde sig med jordnødder, men han var vågen, og forsvandt hurtigt, da jeg forsigtigt ville åbne døren for at tage et billede af ham.

I går var vi i Kristianstad, det kunne jo være at, butikkerne havde noget hængende, jeg ikke kunne leve uden...:-)) Jeg var heldig igen igen, nok en klud er bået hjem til samlingen. Jeg spottede også min kommende nytårskjole i et vindue, den havde jeg bestemt ikke lyst til at leve uden. Ind i butikken, af med tøjet og på med kjolen, den var intet mindre end perfekt. Der er dog lige et mindre problem, den er ikke blevet min... endnu... og bliver det måske heller ikke. Jeg er åbenbart ikke den eneste, der har forelsket mig i nytårskjolen. Min størrelse var hængt til side til en anden kunde, hvis ikke hun henter den senest i dag, bliver den min, jeg vil krydse alt hvad jer har, og håbe på at de ringer mig op i løbet af dagen, med en melding om, at jeg må komme tilbage og hente MIN kjole.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar