5. april 2010

Årets første...

...golfbolde er slået ud over driving ranchen, banen er åben og der spilles til sommergreens. Mange havde fundet vej derud i dag, dejligt at se aktivitet på banen igen. Der er stadig vognforbud og koldt, ikke rigtig noget for mig endnu. Jeg venter til temperaturen er krøbet lidt op, og til jeg ikke skal bære alt grejet rundt. Tror på at mit spil og min ryg har bedre af at der er hjul under baggen. Hasse har købt et par nye køller til sættet i Sverige, de skulle lige testes, det så rigtig fornuftigt ud.Hasse øver golf 003 På vej hjem kørte vi omkring Stændertorvet, jeg måtte lige se om krokusplænen ved Palæet var ved at være på plads.. og sørme jo.. massevis af krokuser på begge sider af indkørslen til Palæet... foråret er ikke bare lige om hjørnet mere, det er her NU.Det gule palæ med krokustæppe 004-tile

7 kommentarer:

  1. Hov, der er vist noget der har forbigået min opmærksomhed i Roskilde :-)

    SvarSlet
  2. Du kan sagtens nå det endnu Anne, det er et par MEGET fotograferede plæner hvert eneste år når de er helt blå og SÅ smukke. :-))

    SvarSlet
  3. Å himmel og hav så mye krokus, NYDELIG:)Tror våren er kommet lengre hos deg enn hos meg. Vi kom hjem fra hytta i dag og her er det snøfritt, jippi:)) Sol har vi også:)
    HA en flott kveld, klem fra meg:)

    SvarSlet
  4. Hihi.. vi har lige skrevet hos hinanden samtidig. Ja krokuserne er så flotte, dejligt at I har sol og ingen sne. Det var vel dejligt at komme hjem igen.
    Dejlig aften til dig - Knus fra mig :-)

    SvarSlet
  5. HEi igjen:) Ja "de unge" ser tv på pc`n men "vi gamle" blogger og ser ut over fjorden:)) Må bare innrømme at jeg liker ikke se tv...men liker å høre på radio:)
    Knus:)
    Ha en myk start imorgen:))

    SvarSlet
  6. Sikke et skønt blomsterflor I har i Roskilde!!!
    Det må være dejligt for jer, at I deler hobbyen at spille golf, Inge. Vi har et par gode vener, der er helt bidt af dete spil, men vi har ikke selv prøvet.
    Dejlig tirsdag til dig :-)

    SvarSlet
  7. Det er det også Madame, vi er begge meget glade for at spille golf. Det kan være farligt at prøve - I kunne jo risikere at blive bidt af det :-))
    Dejlig dag til dig også

    SvarSlet