17. juli 2010

Hatteparade og lidt mere Wiehe…

…jeg sagde det jo, der kommer flere billeder fra i torsdags… Jeg går ikke med hat, hue eller noget andet på hovedet, men jeg mærkede alligevel en lille snert af misundelse torsdag aften midt i solen.hatteparade Hmmmm måske sku’ man alligevel købe sig en stråhat, den kan jo også bruges til at vifte lidt liv i luften med.

Mens Jack sang og spillede, lod jeg mig kortvarrigt forføre af rosenduftene.. nåhh ja og en smule af smøgtrangen :-)), jeg måtte lige en tur omkring den skønne rosenhave. Der mellem roserne gik en nydelig midaldrende mand rundt og nød de dufte der havde lokket mig dertil. da han opdagede kameraet pegede på ham, stillede han straks op og smed et smil til pigen bag kameraet.. :-))MV Senere signerede han lige så velvilligt sit eget nye album “Ta det tilbaka”

5 kommentarer:

  1. Wauw, sikke et flot billede af Michael Wiehe! Han har jo det dejligste smil :-)
    Ja, det er sjovt at se stråhattene, og i denne varme er det nok en rigtig god idé, selv om jeg heller ikke bruger noget på hovedet.

    Ih hvor I nyder det, skønt at se, Inge, ha' en rigtig god lørdag! Klem ...

    SvarSlet
  2. Det har han Madame, og han sender det glad og gerne afsted.. :-))
    Vi har det så fedt heroppe, og lige nu regner og tordner det, og her er VARMT...
    Knus til dig.

    SvarSlet
  3. Jeg har nu altid mistænkt at ham Wiehe er lidt af en charmetrold under al den revolutionære retorik (blink blink) :-))

    Hatte er højeste mode....Det skal være panamamodellen, bare så du ved det :-))

    KNUUUUS

    SvarSlet
  4. Heldige dig, sådan at få et smil helt for dig selv.....jeg har næsten altid kasket med når vi er nogen steder, jeg bliver helt bims i låget hvis jeg ikke har noget på hovedet....hav en god aften og søndag

    SvarSlet
  5. @Annette.. måske er han også lidt en linselus.. :-)) Nå så må jeg nok ha' en panamamodel... den pynter jo også på hattehylden :-))

    @REJEN.. det var nu nemt, han lignede en der gerne ville fotograferes. Jeg har også altid en kasket i min golfbag, men jeg bruger den aldrig... og en dejlig søndag til dig.

    SvarSlet