7. august 2010

Blomster og bier...

…er meget nemmere end de pokkers sommerfugle. IMG_6546Min tålmodighed bliver der ikke talt specielt positivt om.. :-)) selv mener jeg faktisk jeg er et tålmodigt menneske.. jeg venter skam gerne… båede 1 og 2 sek.

Mens jeg tålmodigt ventede på at sommerfuglene ville sætte sig stille og pænt med begge vinger spredt ud, fandt jeg et par blomster som stod helt stille.. Så er det jo nemt.. :-))IMG_6545 IMG_6559 IMG_6558 IMG_6543 IMG_6542

…og det var det.. ikke flere blomster i denne omgang.

Vi er rykket i læ, det er begyndt at regne, her er stadig lunt og lækkert nu med en stille sommerregn der langsomt falder ud af skyerne. Ingen blæst, ingen mørke skyer, ingen lyn og torden.. endnu.

5 kommentarer:

  1. Skal si du omgir deg med en nydelig blomsterprakt Inge...så herlig å se:) Sommerfugler er ikke enkelt å fange på linsa nei, da må du være tålmodig i mere enn 2 sekund, hehe:)) Skjønner det er stor trivsel i skogen, nyt det videre:)

    Vi har hatt sol i hele dag og har grillet indrefilet fyllt med seranoskinke og mozarellaost:) utrolig godt:) Litt vind i grillhytta men helt greit:) Vi burde fått satt på vindu på noen av åpningene...vi har planer om det iallefall...
    Nyt kvelden, knus til deg:)

    SvarSlet
  2. Skønne billeder fra jeres fritidsidyl :-)
    Din tålmodighed rækker cirka lige så langt som min, mens John kan sidde i u.t.r.o.l.i.g lang tid og vente, vente, vente på, at motiVET indfinder sig.

    Sjovt med dit headerbillede - jeg har længe tænkt på, om ikke det dog lige er Ringsjön, men har ikke fået spurgt. Jeg fik det bekræftet via din venstre sidebar :-)

    Hyg jer resten af weekenden deroppe... der ser rigtig dejligt ud.

    SvarSlet
  3. Tak Guri, det er stort set kun vilde blomster vi har her på grunden, men de får også lov at leve deres eget frie vilde liv. :-)
    Sikke en lækker menu I har mæsket jer med. Måske skulle I ha' et par "vind-ruder" I kunne flytte lidt rundt med, efter hvor vinden kommer fra..
    Du må ha' en dejlig søndag knus til dig.

    Tak Ellen, så er du jo også en uderst tålmodig kvinde.. ;-)) John får sikkert fanget flere fantastiske motiver end du og jeg.
    Ja headeren er fra Ringsjøen, taget ved klosteret.
    I må ha' en skøn søndag.

    SvarSlet
  4. Uhm, så dejlige billeder, Inge! Ja sommerfugle er ikke nemme at fotografere - jeg har forsøgt flere gange i de sidste dage, men det kom der ikke noget ud af :-)
    Klem og en dejlig søndag aften til dig!

    SvarSlet
  5. Tak Madame, der er så mange fine sommerfugle lige nu, og jeg VIL ha' billeder af dem.. :-) har desværre bare opdaget at viljen ikke er helt nok.. men Per har givet mig lidt at arbejde videre med, så jeg fortsætter med at prøve.. Knus til dig

    SvarSlet