26. februar 2014

Morgenguld..

P1010804

18 kommentarer:

  1. Wow, dit billede er lige til en plakat!

    SvarSlet
  2. Hvor er det flot! Men - øh - hvad er det lige, du har taget billede af? Det ligner ikke ligefrem en almindelig gangbro ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak frue, nej det er ikke en almindelig gangbro, det er en del af Kalvebod Bølge i Københavns havn..
      http://bymarken68.blogspot.dk/2013/08/morgenstop-ved-blgen.html

      Slet
  3. Smukt! Og her er det diset så ingen morgenbilleder med sol :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lene, det var også lidt diset i Roskilde, men her i byen er disen brændt af.

      Slet
  4. Smukt billede. Men jeg blev ikke klogere af dit svar til Fruen ... er det en udsigtspost, man kun kan komme til fra den ene side?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ellen. Det er en udbygning af havnefronten, ude i havnen langs Kalvebod Brygge. Det er en masse broer der er forbundet på kryds og tværs og med forskellige forløb. Et nyt byrum kalder de det i Politiken.. se evt. denne artikel.
      http://politiken.dk/kultur/ECE2064299/ny-havnefront-er-en-kaempe-gevinst-for-koebenhavn/

      Slet
  5. Tak skal du have Hanne.. :-)

    SvarSlet
  6. Dejligt billede med fin timing... er det den der kajakrutsjebane... det er et lækkert område de har fået lavet sig der.. og ganske fotogent..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det er det muligvis, jeg har ikke set den i brug, men mon ikke jeg kommer til det, når det bliver lidt varmere.. :-)
      Ja det er et fedt område. Rammerne er der, nu er det op til alle der har lyst til at bruge området, at fylde dem ud.. :-)

      Slet
  7. Det er godt at være det rette sted på det rette tidspunkt - ellers er det ikke muligt at fange så fint et motiv.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har lige læst dit svar til mig i indlægget om spam. Jeg har en wordpresskonto, men jeg bruger den ikke til ret meget og den hjemmeside jeg vanligvis linker til er godt nok wp, men selvhostet. Ellers må jeg se at få lidt gang i Roskilde Daily photo igen.

      Slet
    2. OK, tak for forklaringen Jørgen, jeg kan godt se det er en Blogger konto du bruger her.
      Jeg holder nok fast i indstillingen lidt endnu, og så prøver jeg at åbne for anonyme igen, for at se om spam robotten er blevet træt af mig. :-)

      Slet
  8. Morgenguld er smukt. Især når man får fanget det så fint, som du gør.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var så fint, tak skal du have. :-)

      Slet