18. januar 2017

Det gjorde slet ikke ondt..

image..og jeg havde den dejligste weekend, da jeg rundede det skarpe 60*er hjørne. Vi havde valgt at invitere familie og venner til brunch på Kontoret i Roskilde Golfklub om søndagen. På nær et enkelt vennepar, som var ude og rejse, havde alle inviterede sagt ja tak til invitationen. Det var så fedt, at have alle der betyder noget for os begge, samlet under et tag, og jeg er dybt taknemmelig for at så mange havde prioriteret at tage til Roskilde en grå søndag i starten af januar.

Her er lidt stemningsbilleder fra en dejlig, hyggelig og uformel dag i det allerbedste selskab .. :-) BrunchRoGKIMG_2820 (2)IMG_2829 (2)IMG_2878 (2)IMG_2827 (2)IMG_2875IMG_2916 (2)IMG_2980 (2)

25 kommentarer:

  1. Endnu en gang tillykke, det ser dejligt ud og ja det er netop skønt at folk gerne vil være med til at fejre en. Og jeg er da glad for at det ikke gjorde ondt ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lene, tænkte nok du ville blive glad for netop den information. Det er jo snart din tur.. :-)

      Slet
  2. Stort forsinket tillykke!! Rart at vide, at skarpe hjørner ikke nødvendigvis gør ondt ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Stort tak.. jeg har rundet andre hjørner der gjorde mere ondt.. :-)

      Slet
  3. Tillykke Inge, sweet little sixty :-) Det er ikke det værste årti at tage hul på. Det er der, de fleste starter et nyt liv med efterløn og/eller pension. Så meget nyt, så spændende. Jeg havde det fedt med at fylde 61 og glæder mig til det, som forventeligt kommer. Der kan siges meget godt om tresserne ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Eric, indtil videre ser det ud til at være et OK årti. Jeg har desværre stadig 3 år til jeg kan gå på efterløn, men tiden går jo hurtigt når man er i godt selskab. :-)

      Slet
  4. Det var nemlig bare både godt og hyggeligt - og brunch er de altså gode til at lave på det Kontor ...
    Du er også lidt heldigere end jeg var, for det gjorde lidt ondt på mig, også selv om det medførte, at jeg kunne gå på efterløn :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi er så glade for Maiken og Allan der har overtaget restauranten derude.
      Ja du havde lige en hård start på din efterlønsperiode..

      Slet
    2. Hehe, det var slet ikke det, jeg mente, men at det gjorde ondt at blive 60 - også selv om det betød efterløn :-D

      Slet
    3. Nåhhh OK, nu du siger det kan jeg godt huske du ikke syntes det var det fedeste i hele verden.. :-) Men du overlevede jo i fin stil

      Slet
  5. Tillykke med den runde dag og de muligheder der følger i det årti. Først når det er passeret kommer der skarpe hjørner hvert 5 år.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Jørgen, uha skarpe hjørner behøver sørme ikke komme hurtigere bare fordi man bliver ældre.. :-)

      Slet
  6. Tillykke, tillykke. Det ser ud til at være festligt at få sekstallet forrest.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Conny, det var en rigtig god dag. :-)

      Slet
  7. Ser også fantastisk hyggeligt ud - jeg foretrækker de lidt mere uformelle sammenkomster, så får man snakket mere med de andre deltagere :)
    Hvorfor skulle det gøre ondt at fylde 60? Du ser jo knaldhamrende godt ud. Smukke :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uhhhh tak Helle, jeg kunne høre på dig i timevis.. :-)

      Slet
  8. og så selvfølgelig et stort TILLYKKE

    SvarSlet
  9. Ja det var virkeligt en dejlig weekend. Tusinde tak til dig for at invitere <3

    SvarSlet
    Svar
    1. ..og tak fordi du kom Annette.. :-)

      Slet
  10. Tak igen Hanne.. Nej ingen grund til at frygte de 60, alternativet er værre.. :-)

    SvarSlet
  11. Tillykke Inge med den runde dag. Sikke du blev fejret. Dejlige billeder :0)
    Det er vel egentlig også kun når man er ung at man frygter næste runde dag. Med alderen ser man fordelene fremfor bagdelene ;0)
    Rigtig god weekend ☺

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have.. :-)
      Da jeg blev 30 var det en sort dag, siden har de runde dage været gode, og alternativet er jo værre.. :-)

      Slet
  12. Det var bestemt en dejlig dag, også for os som gæster. Det var også sjovtt at møde A, som jeg kun kendte fra bloggen.
    Jeg har til gode at møde fødselsdage der gør ondt. Hvem ved om det bliver de 70 år der bliver skelsættende :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. og det var så dejligt at se jer.. :-)
      Jeg har mødt en enkelt for 30 år siden, men jeg forventer ikke at møde flere.. :-)

      Slet