10. august 2011

London Zoo og Camden Marked..

Zoo her i London er grundlagt af Sir Stamford Raffles i 1826, det er ikke nogen stor Zoo, og den er ret slidt. Det virker til at de gør et stort arbejde deroppe i Regent Park, for at give dyrene gode forhold. Vi var der 2 – 3 timer, og så da en del, men jeg må indrømme, at jeg har set langt flottere zoo’s end London Zoo.IMG_0570IMG_0622IMG_0650IMG_0663Mit nye kamera har været på arbejde i dag, og det virker.. det er ikke noget problem at skifte objektiv, når jeg har behov for det, og jeg savner ikke 18-200 obejktivet.

Bare lige så I kan se, at der ikke er øl og vin ved hvert eneste vandingshul :-)IMG_0601

På anbefaling fra Tina, gik vi langs kanalen til Camden Marked, hvor vi fik sen frokost. IMG_0683Vi ville rigtig gerne have udforsket markedet og området meget mere, men som jeg skrev i går aftes, så var det ikke lige det rette tidspunkt.IMG_0679IMG_0689IMG_0691IMG_0695

7 kommentarer:

  1. Skønne billeder - dejligt at vi må få lov til at se med, og at I fik oplevet at gå langs kanalen til Camden Marked. Men jeg var rystet over at se billeder fra London i nyhederne går, og min fætter har sendt en mail om, hvor slemt det er. Ha' en dejlig feriedag, Inge, klem!

    SvarSlet
  2. Det var en meget smuk tur langs kanalen. Det er ret rystende at se billederne og TV fra de områder, hvor det går rigtig løs.
    Tak og i lige måde og klem til dig.

    SvarSlet
  3. Dejlige billeder med dit nye kamera, kunne være jeg også skulle tænke på en 70-300 mm linse...Synd at der er al den ballade, men det ser ud til at I hygger jer..Knus og pas godt på jer selv..;-D

    SvarSlet
  4. Annemarie.. Med den erfaring jeg har lige nu, ville ikke købe en 18 - 200mm, jeg er faktisk blevet rigtig glad for 17-85 objektivet, det tager fantastiske billeder, og det er det jeg bruger mest.
    Og du er jo vant til at skifte objektiv.. :-)
    Vi passer på, vi skal mødes med Tina til frokost i dag. Knus og god dag til dig.

    SvarSlet
  5. Flotte billeder du viser fra London, det ser ud til du har taget det rigtige valg med kameraet, tillykke med det.
    Kan særligt godt lide billedet med spejlingen i vandet, men de er gode alle sammen.
    Håber I fortsat får en dejlig ferie uden for meget politi og uro.
    KH Anette

    SvarSlet
  6. Anette.. Jeg er ret tilfreds med valget.
    Tak her er meget politi overalt, og stille og roligt.

    Rimkoger.. Ja ikke.. :-)

    SvarSlet