4. august 2011

Frokostbordet..

Den sidste måned har det her “lille og ydmyge” bord været vores frokostbord, når det altså ikke har øsregnet. I denne uge har vi kunne sidder ude hver eneste dag.. udsigten er fantastisk, men vi savner vores kantine og køkken..IMAG0161Begge dele har været lukket siden skybruddet i starten af juli, og den sidste melding lyder på at skaderne er så massive at hele plan 1 er lukket de næste 3 – 4 måneder.

Nu er der kun en enkelt arbejdsdag tilbage, så er jeg den der er gået på ferie. Line og Benja flytter i Bymarken og passer hus, have og Bumle, mens vi passer London, vi glæder os til at komme afsted, og de glæder sig til at have hus og have en uges tid. Det er en ren win-win situation.. :-)

7 kommentarer:

  1. Fine kantineforhold :-D
    og rigtig god tur til London :-)
    Er "kun lidt" misundelig ;-)

    SvarSlet
  2. Det var dog et fantastisk bord at kunne indtage frokosten ved.

    I må have en rigtig god tur til London.

    SvarSlet
  3. Per.. Ja vi er ret forkælede.. :-) Tak skal du have.

    Susanne.. Det er nemlig ikke så ringe endda.. og tak til dig også :-)

    SvarSlet
  4. Smukkere udsigt fra en kantine har jeg aldrig set :-)
    Hvor bliver det dejligt for dig med en tur til London! Jeg håber, du fortæller lidt, når du kommer hjem.
    Klem og ha' en god aften, Inge, og god ferie!

    SvarSlet
  5. Si meg, er det en ledig stilling på din arbeidsplass?? Makan til kantinaforhold skal man da lete lenge etter.....i sol vel og merke...
    Nyt London.....og ja, jeg kjøpte noe på butikken..ikke mye men litt....det kommer vel på bloggen:)
    Du kjenner meg skjønner jeg, hehe:)
    Klem til deg Inge:)

    SvarSlet
  6. Fantastisk bord.
    Når man ikke har en kantine, er dette nok det bedste alternativ, jeg har set. Men det er det nok ikke om et par måneder, så det må nydes, så længe man kan ;-)

    Det er bare lykken, når man har nogen til at passe hus og have. Kan vi ikke låne Line og Benjamin til næste sommer? Vi skal bare lige aftale ferietidspunkter først...

    SvarSlet
  7. Madame.. Det er en OK udsigt.. ;-)) (sønderjysk underdrivelse)
    Der kommer helt sikkert billeder og indlæg om London, hvis jeg finder net derovre bliver det undervejs, ellers når jeg kommer hjem.

    Guri.. Får du ikke lidt langt på arbejde.. ;-)) og solen skinner ikke hver dag her i byen.
    Tænkte nok du fandt et eller andet, det havde jeg nok også kunnet.. Klem til dig.

    Ellen.. Det er et rigtig fint alternativ Det Kongelige Teater har lavet til os.. :-)
    Ja det er fedt at de gider.. :-)

    SvarSlet