25. juli 2012

Vi nåede det hele..

Både at spille en smule golf, spise i klubben, og derefter en tur i Byparken for at lytte til Tobias Trier og senere Alberte Winding.. Vi skar kraftigt ned på golfen. Selv om det er tæt på at være forbudt at sige det, nu hvor sommeren endelig er her.. så måtte vi konstatere, at med solen der bagte fra en skyfri himmel og ingen vind overhovedet, så var det faktisk lige varmt nok til at trave rundt derude.. Vi nøjedes med 4 huller i den bagende sol. P1020578Alberte og det flotte sommervejr havde fået mange mennesker til at tage en tur i Byparken i går aftes.. IMG_2679IMG_2682.. og hun gjorde det bare suverænt godt, for pokker hvor er hun god. IMG_2725Alberte sluttede aftenen med Tju Bang Chokolademand.. Det skabte jubel og satte gang i en flok danselystne unger.. IMG_2740IMG_2748og vi sluttede aftenen med den smukkeste udsigt over fjorden..

5 kommentarer:

  1. Jeg kan godt forestille mig at det er for varmt til golf, men udendørs musik er nu bedst i godt vejr - og hvor er det skønt med lune aftner.
    Klem herfra.

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi følte vi blev brændt helt af derude på de åbne fairways, de aftener vi har i øjeblikket er helt fantastiske.. :-)

      Slet
  2. Dejlige billeder, Inge! Ja, jeg kan godt forstå, det må have været lige varmt nok til at spille golf. Så hellere en tur i Byparken og høre Alberte. Og i dag har det været næsten endnu varmeren, synes jeg - i hvert fald i Skåne. Klem og en god aften til dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det har været en meget varm dag, jeg må indrømme at jeg så vidt muligt har opholdt mig enten inde eller i skyggen ude.. :-)
      Tak i lige måde Madame.

      Slet
  3. SKØN aften du beskriver. Det er på disse dage vi lader vore batterier op. Tak fordi du deler!

    :-) Dorthe

    SvarSlet