8. maj 2013

Advarsel om tyveri..

I anledning af, at der er 3 lørdage i denne uge, og fordi det allerede er fredag i dag, har jeg fisket denne historie på Facebook.. :-)

Kære kvinder.

I har sikkert hørt om mennesker der bliver bortført og får deres nyrer eller andet stjålet, fordi organerne er penge værd på det sorte marked.

Jeg har været ude for noget lignende ...

For nogle år siden blev mine lår stjålet om natten, mens jeg lå og sov. Jeg gik i seng, som jeg plejer, men vågnede op næste morgen med en anden persons lår. Jeg havde sovet og intet mærket. De nye lår mindede mest af alt om havregrød. Hvis lår var det? Og hvor var mine? Jeg brugte hele sommeren på at lede efter mine lår. Jeg var selvfølgelig frustreret og gal, men endte til sidst med at acceptere, at tiden i korte nederdele var ovre.

Min rumpe blev næste offer for tyvene. Min nye ende var mindst 5 centimeter længere end originalen. Jeg indså fortvivlet, at jeg ikke længere kunne gå med bukser, men fremover udelukkende måtte optræde i kjole.

Sidste år gik det ud over mine arme var blevet forbyttet. En morgen da jeg stod og føntørrede mit hår, opdagede jeg en bølgende klump med vinkeflæsk, som dinglede frem og tilbage på min overarm i takt med hårbørsten. Det var rigtig uhyggeligt og jeg blev meget bange.

En efter en er mine forskellige kropsdele blevet erstattet med andre. Hvordan skal det hele ende? Da min stakkels hals forsvandt og blev erstattet med en kalkuns, bestemte jeg mig for at gå ud og fortælle min historie.

Kvinder i verden: Nyd duften af nybrygget kaffe. Måske er det sidste gang du trækker vejret gennem din egen næse. Plastikkirurgerne bruger rigtige implantater og kropsdele, som de har stjålet fra ganske almindelige kvinder, som du og jeg. Det er ikke bare løse rygter. Det her sker dagligt for mange kvinder.

Så derfor: ADVAR DINE VENINDER …

PS. Sidste år troede jeg, at mine bryster var blevet stjålet. Jeg lå i sengen, og pludselig var de væk. Da jeg sprang op, kunne jeg heldigvis lettet konstatere, at de bare havde gemt sig i mine armhuler, mens jeg sov. Siden da, har jeg altid gemt dem nede i bukserne, når jeg skal sove.

IMG_1877

28 kommentarer:

  1. kæft en griner.......... :D
    😄😄😄❤❤❤

    SvarSlet
  2. haha, jeg undrede mig også over hvor dælen mine før så pæne kropsdele var blevet af. ;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu ved du det.. det er simpelt tyveri.. :-)

      Slet
  3. Vi burde anmelde det :-) tak for grinet

    SvarSlet
  4. Nå så det er DET der er sket... har undret mig! Og når jeg meldte det til Politiet har de ikke taget mig alvorligt! Hømf!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er gennemført slendrian af politiet.. :-) Prøv at melde det igen..

      Slet
    2. Jeg melder det jævnligt til Henk; han er jo ansat i Politiet så det tæller vel også... ;-)

      Slet
    3. Det tæller helt sikkert, men han skal jo tage det alvorligt, og gøre noget ved det. :-)

      Slet
  5. Haha, sikke en skøn historie :-D

    SvarSlet
  6. Ja, den er god nok. De tyveknægte har også været her!

    SvarSlet
  7. Nu har i forklaringen på at man i visse lande går med burka hihihihihihi.

    KH bedstemorkaren

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahahaaa... nå tror du det er derfor.. :-)

      Slet
  8. Jeg ved jeg ikke er som de fleste, og kunne overhovedet ikke finde noget at grine af, før jeg nåede de sidste linier. Jeg må konstatere at de allerede blev stjålet under fødslen :-)

    PS: Jeg hørte i Radioen at det var sokkeløs dag i dag. Det har jeg da aldrig hørt om før. Huskede du nu at lade dem blive hjemme, eller var du også bange for de blev stjålet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tænk at der bliver stjålet så tidligt.. :-)

      Jeg havde nu taget et enkelt par sokker med.. ;-)

      Slet
  9. Syg sammenligning!
    Selvironi og humor er udmærket, men organtyveri er en alvorlig sag, og sammenligningen i teksten er lige lovlig overfladisk, synes jeg.
    Jytte
    www.danishknitdesign.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja organtyveri er en alvorlig sag, det har du helt ret i.

      Slet
  10. Så omfattende som det tyveri sker må der helt klart være tale om en organiseret bande....

    (og til den foregående kommentar - man tager altså ikke verden mindre alvorligt fordi man osse kan lave sjov med sig selv som kvinde)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror du ligefrem det er banderelateret.. ;-)

      Slet
  11. Hvor er kommunikation og det skrevne sprog en sjov størrelse :-)
    Hehe herlig historie... Ønsker dig en skøn Kristihimmelfartsdag.
    Hilsener fra OddStyle

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er det godt nok. :-)
      Tak i lige måde til dig OddStyle.

      Slet
  12. Hehe - jeg havde læst den ... den har vist kørt som massemail et par gange.

    SvarSlet
  13. Herlig historie! Jeg kender det godt, jeg er udsat for de samme tyverier, og nu hvor jeg nærmer mig de 50 er det som om, det går ekstra stærkt. Hvad skal det ikke ende med?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er altså frækt, at nogen går efter kvinder i vores alder, vi har jo nok at slås med uden den slags tyveri.. :-)

      Slet