2. maj 2013

Min 1. maj..

Solen stod op i Roskilde, og gik ned i Sønderjylland.. IMG_0913Når man er ansat i en fagforening, har man fri den 1. maj, så man kan komme ud og se de røde flag smælde.. Jeg sprang flagene over i går, og hoppede på et tog i stedet for.

Vores årlige “6-pars svenskermatch” løber af stablen i denne weekend, I år er Sverige byttet ud med Sønderjylland, vi skal spille Brundtland banen i Toftlund og bo på banens hotel.

Det bliver fedt at komme ud og lege på det grønne græs igen.. :-)

20 kommentarer:

  1. Det lyder spændende, Inge - rigtig god fornøjelse! Og sikke et dejligt billede. Klem

    SvarSlet
  2. Rigtig god fornøjelse. Sol og godt humør vil garanteret følge jer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, begge dele var der i rigt mål.. :-)

      Slet
  3. Må det bedste par af de tre 'overpar' vinde (med tre over par?) ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe.. det bedste par vandt.. ;-)

      Slet
  4. Det er snyd! Prisen for frihed burde bestemt være tvangsindlæggelse til 1. maj-taler ;-)

    Hvorfor hedder den Brundtland-banen - det lyder sådan ret norsk ex-statsminister-agtigt??

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja sådan var det vist også engang.. :-) Jeg hørte lidt på TV.

      Jeg ved faktisk ikke hvorfor det hedder sådan, der ligger noget der hedder Brundtland Centeret i nærheden, som har noget med energi og miljø at gøre, og som jeg tror Gro Harlem Brundtland åbnede i sin tid, måske har det smittet af på golfcenterets navn.

      Slet
  5. Rigtig god fornøjelse på golfbanen og pøj pøj ;-D

    SvarSlet
  6. Og må du gennemtæve de andre ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det kunne ha' været sjovt, men det gjorde jeg desværre ikke.. :-)

      Slet
  7. Fy, Inge, har du pjækket ;-)
    Så må du i det mindste love at tage en rød kasket på når du spiller :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg pjækkede fra 1. maj, lige som jeg plejer.. :-)
      Desværre kunne jeg ikke finde den røde kasket..

      Slet
  8. God tur! Og gid du må få et bedre handicap ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det ville være dejligt, da det ville ha' betydet at jeg havde spillet super godt, men desværre blev det ikke sådan. :-)

      Slet
  9. lyder dejligt, og vejret er med jer ☀

    SvarSlet
    Svar
    1. Både vejr og selskab var i top.. :-)

      Slet
  10. Utrolig vakkert ... for en farge på himmelen!

    Nyt golfsesongen :)

    Ireneklem

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Irene, vi er igang med at nyde. :-)

      Slet