21. november 2015

Jeg er klar..

en HEL uge før tid. Vores adventskrans, som ikke er en krans, er blevet lavet i dag. Nu står den bare og venter på 1. søndag i advent. Jeg kan ikke huske, at jeg nogensinde før har været i SÅ god tid med en adventsdekoration. Lysene blev købt i løbet af ugen, og det grønne har jeg hentet i skoven i dag. Hvis jeg tog et billede af mig selv, ville der formentlig svæve en glorie lige over mig.. ;-) IMG_6789IMG_6795IMG_6800IMG_6801Vejret er også ved at gøre sig klar til december og jul. Det sner her i Roskilde lige nu. Det er såmænd meget pænt at kigge ud på, men for min skyld behøver julevejret ikke dukke op i så god tid før jul.

14 kommentarer:

  1. Jeg er ganske enig mht. julevejr! Der må være hvid jul fra 23.-26. december. That's it!
    Hos os regner det kun. Men det regner meget ...
    Fin adventsdekoration - jeg kan godt forstå, hvis glorien er stor - du er ikke ligefrem kendt for at være i god tid med den slags ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tænkte nok du ville forstå.. :-) jeg har ofte været en uge bagud med advent.. Men ikke i år. :-)

      Slet
  2. Hvor er den fin, din adventskrans - og sikke nogle søde nisser :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Madame, det er Netto-nisser :-)

      Slet
  3. Din adventsdekoration er rigtig flot og stilig, lige min smag.

    Her startede det som en masse slud, men det er nu gået over i rigtig sne. Jeg synes, det er alt for tidligt til den slags sjap. Jeg skal ind i bunden af skabet for at grave vinterstøvlerne frem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Hanne.
      Jeg må også have fundet vinterstøvlerne frem.

      Slet
  4. Hold da op, allerede klar til 1. søndag i advent. Jeg synes næsten jeg kan se glorien lyse ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja imponerende ikke.. :-) dejligt du også kan se glorien.

      Slet
  5. Jeg kan se glorien oplyse mogenhimlen mod øst.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg glad for at høre Eric.. :-)

      Slet
  6. Det er skræmmende, så hurtigt 1. søndag i advent pludselig er blevet næste søndag. Du har virkelig fundet nogle gode ting. Jeg må i tænkeboks i løbet af ugen. Sne er der jo kommet noget mere af - især i Roskilde, siden du postede dit billede!

    SvarSlet
    Svar
    1. ..og lige om lidt er det også jul.. :-)
      Vi har fået meget mere sne end billedet viser, også meget mere end vi har brug for.

      Slet
  7. Godt at være i god tid. Jeg ser sneen, som der jo kom rigeligt (som i rigeligt smør) af som tiden gik.

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig, og i dag er lysene tændt.

      Slet