16. november 2015

Så smukt..

IMG_8983Det er bestemt ikke fordi jeg overrender hverken min egen eller jeres blogge i denne tid, men i går var vi en tur ved Præstø Fjord for at besøge Ellen og John. IMG_8995Ellen og jeg gik en tur langs fjorden mens solen gik ned.. Hold nu op hvor var det smukt og stille.. hvis man lige ser bort fra vores snakke og kameraernes klikken, det ene billede efter det andet røg på kortet. IMG_9010Ellen har vist nogle af sine billeder, her er nogle af mine.. IMG_9024IMG_9034IMG_9033Tak søde venner for en dejlig eftermiddag i det bedste selskab.

15 kommentarer:

  1. Jamen selv tak, da :-)
    Det var også en lidt heldig aften, vi lige ramte der - selv om her er smukt og dejligt, er en himmel som i går trods alt ikke hverdagskost :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan lide at være heldig.. :-)

      Slet
  2. Som I da ka' ta' billeder, I to. Det er jo sugende smukt ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Motiverne var lige for næsen af os, vi ku' ikke lade være.. :-)

      Slet
  3. Hvor er det smukke bileder, Inge! Vi var også ude at køre og så vandet blikstille ved Frederikssund. Dejligt at du fik taget billeder!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Madame, det er om at komme ud, når vejret er til det. :-)

      Slet
  4. Smukt er det bestemt. Himlen har set noget anderledes ud i dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det gjorde den godt nok Pia, i dag er såmænd heller ikke imponerende.

      Slet
  5. Helt blødt vand, blød himmel og SKØNNE billeder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak conny, du har ret, både himmel og hav var blødt.. :-)

      Slet
  6. Hvor var I heldige med den smukke aften - og selskabet ;-)
    Jeg kan godt forstå at både munde og kameraer løb varme. Smukt, smukt resultat hos jer begge.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var vi Ditte, super heldige med begge dele. :-)
      Tak skal du have.

      Slet
  7. Fortryllende billeder. Det første er favoritten.

    SvarSlet