4. juli 2011

Suk suk og atter suk..

Min arbejdsplads blev også ramt af skybrudet lørdag aften.. Plan 1, som er et højt kælderplan, hvor køkken, kantine, bibliotek, møderum og diverse lagerrum befinder sig, sejler i kloakvand.. Det er ekstremt ulækkert, og mange gode kræfter er kastet ind i kampen mod vandet.

Vi har heldigvis valgt at have vores serverrum og IT lager et par etager oppe, og det har igen vist sig at være en klog beslutning. Vi har et enkelt vandskadet krydsfelt i det oversvømmede område, men de få som er kablet via det, er fuldt optaget af oprydning og vandtømning, så de er helt ligeglade med om de er online eller ej… som en af dem sagde, da jeg var nede for at tjekke skaderne.. “.. pyt med mail og internet, vi føler os ekstremt online i den virkelige og våde verden lige nu”

9 kommentarer:

  1. Hvor er det dog godt, at jeres serverrum er et par etager oppe - for det lyder da forfærdeligt! Jeg gad vide, hvordan det står til på min tidligere arbejdsplads, DR Byen, hvor mange vigtige ting er i den enorme kælder.
    Klem og jeg håber, I får klaret problemerne!

    SvarSlet
  2. Æv, og ja det er ulækkert...Men godt at de fleste pc og linier kører....Håber I får lidt styr på vandet og oprydningen i løbet af dagen..;-D knus

    SvarSlet
  3. Æv, og ja det er ulækkert...Men godt at de fleste pc og linier kører....Håber I får lidt styr på vandet og oprydningen i løbet af dagen..;-D knus

    SvarSlet
  4. Madame.. Det er vi meget glade for.. jeg håber sørme DR byen har sikret sig på en eller anden måde..
    Klem til dig.

    Annemarie.. Ja det er træls.. rent IT mæssigt har vi ingen problemer, men rent madmæssigt er her ikke så godt at være.. Knus :-)

    SvarSlet
  5. Mot vær og uvær blir man temmelig hjelpesløs! Håper ting går seg til, og at du får en supersommer!

    SvarSlet
  6. Før vi kommer til det med vandet, så vil jeg lige kommentere noget andet, der er meget sjovere og meget, meget sødere......
    Han er altså så bedårende, ham Emil. En rigtig charmetrold med de mest fantastiske ansigtsudtryk.

    Pokkers også med alt det vand, der vælter ned over Sjælland i disse dage. Jeg håber, at I snart får bedre vejr med høj sol og mange varmegrader.
    Knus og en dejlig aften til dig.

    SvarSlet
  7. Berit.. Naturen er nogle gange meget voldsom, og vi mennesker er små, når det rigtig går løs..

    Annette.. Ja han er bare SÅ skøn og dejlig, det er en gave at få lov at være tæt på ham
    Sol og varme vil vi jo altid gerne have.. Knus og en god aften til dig.

    SvarSlet
  8. Addr. Stakkels jer. Stakkels København.
    Hvordan kom du på arbejde? Gik toget okay? Det må det vel have gjort.

    SvarSlet
  9. Det er godt gammeldaws træls.. Ja det OK med toget både frem og tilbage.. Jeg tog tidligt afsted, frygtede lidt at en del IT udstyr, som havde fået vand, men lige der slap vi heldigvis billigt..

    SvarSlet