19. januar 2015

Åben hver dag..

næsten.. :-)IMG_4882Set på gågaden i Aabenraa.

18 kommentarer:

  1. HAhaha - herlig inkonsekvent skiltning. Godt set :-D

    SvarSlet
  2. Sikkert en meget sjovere oplevelse, end hvis de havde haft åbent ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha.. ja det kan være Ditte. :-)

      Slet
  3. Med visse undtagelser er der åbent hver dag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha.. ja det kan vist roligt sige. :-)

      Slet
  4. Det er godt at vide der er åbent alle de dage der ikke er lukkede.
    Der særprægede er hvorledes det går til at sådan en gang vrøvl overhovedet lader sig gøre.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har du fuldstændig ret i Jørgen, jeg undrer mig også over at ejeren ikke selv kan se det. :-)

      Slet
  5. Var der åbent, da du kom forbi??

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej vi var der i går.. en mandag.. :-)

      Slet
  6. Tirsdag d 20 er lukket?

    Ok, hver dag er da vist et lidt relativt begreb for den lille iværksætter...

    Og så .. sig mig, render du rundt med et stars and stripes viklet om armene?... er du blevet amerikaner-patriot på dine ældre dage...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja i dag er en helt lukket dag.. :-)

      Haha.. godt set kære overlever. Jeg rendte kun rundt med stjernerne i form af en pose med et par klude jeg måtte eje.. :-)

      Slet
  7. Øh - hvis ikke døren er åben, så kom forbi en anden dag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi.. Det var det der skulle ha stået, det havde givet mere mening. :-)

      Slet
  8. En smule forvirrende skiltning.

    SvarSlet
  9. Du er ekspert i at finde sjove skilte, tak :-)

    SvarSlet