7. februar 2015

Det går godt..

15 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jo det er det, vi kan godt lide at være ude begge to.

      Slet
  2. Og med mindre du går baglæns vil jeg vove den påstand at det går fremad...

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe.. din påstand holder vand.. :-)

      Slet
  3. Hvor er det flot - du er sej :-)

    SvarSlet
  4. Selvom man har en fornemmelse af, om man går lidt eller meget, så er det dejligt at få det bekræftet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er det, og samtidig får tælleriet mig til at gå mere.. Vil helst nå 10.000 om dagen ud over cykelturene. :-)

      Slet
  5. Det er så godt gået :-)

    SvarSlet
  6. Hvor flot! Men du trænger vist alvorligt til en genopladning, Inge ;-)
    Jeg har i øvrigt store problemer med at kommentere hos dig fra min computer - har du hørt om det problem før?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ditte, den røg i kontakten lige efter. :-)
      Jeg har hørt et par stykker sige det samme, men jeg har ingen anelse om hvorfor..

      Slet
  7. Det er flot! - Godt gået, som man siger .-)

    SvarSlet