22. april 2012

Loppesøndag..

Holte, Hørsholm og Charlottenlund loppemarkeder blev tjekket ud i formiddags, der var gevinst alle 3 steder, men Holte løb med sejren. P1020016P1020021Nu er der klapvogn, gynge, en lille kurvestol, gyngehest og alskens nyt legetøj i Bymarken, vi bliver nok nødt til at undersøge mulighederne for at bygge ud.. :-)

Vejret holdt sig i skindet hele formiddagen, først da Louise og jeg var landet i Bymarken og alt og alle var under tag, gik der hul på skyerne .. P1020034P1020023Sikke da et forrygende møgvejr der rullede ind over byen.

18 kommentarer:

  1. ... :-D
    Ikke et øje tørt.. Han kommer vist ikke til at mangle noget den lille Emil!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det håber jeg sørme ikke.. ;-), men skulle det ske, er der heldigvis loppemarked hver søndag sommeren igennem. :-D

      Slet
  2. Hold da op. Det bliver lige som en dag i BonBon-land. Vi har nydt solen hele dagen. Ikke så meget som en dråbe.

    SvarSlet
    Svar
    1. I har været heldige med vejret i dag, så kan du jo sende solen lidt mod øst i morgen.. :-)
      BonBon-land har jeg stadig til gode, den tager vi når Emil bliver lidt ældre.

      Slet
  3. Sikke en høst! Nu bliver I nødt til at vælge mellem ny sidefløj eller en ekstra etage ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uhhh det er svære valg.. Jeg kunne jo overveje at hoppe på begge muligheder.. :-)

      Slet
  4. Godt med lopper, mon ikke Emil bliver tilfreds...det er skønt med loppemarkeder, man kan spare en del..;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror Emil synes det er helt fint med lidt nyt legetøj.. Loppemarkeder er geniale, man kan blive helt hooked på at komme der ind i mellem :-)

      Slet
  5. Wauw, tillykke med de skønne loppefund! Det glæder mig, at du synes om markedet i Holte. Klem og en dejlig dag til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Holte var det første sted vi var, og vi var der da det åbnede, der var rigtig mange gode ting. :-)

      Slet
  6. Hvad gør man ikke for barnebarnet; sikke et læs. Der er muligheder i Roskilde 5. maj, tror jeg - da sælger alle børn ud af deres overflødigheder. Går du et par gange, er udbygningen nødvendig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er desværre ikke hjemme på lørdag, så jeg må nok desværre spare de penge.. :-)

      Slet
  7. Og I tænker på at flytte i lejlighed!!!
    Det kan I godt glemme alt om ;-)
    Jeg ville have gjort det samme som dig/jer - vi har været nødt til at have ALTING, fordi de ikke kan medbringe noget som helst i en flyver :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ja.. det er jo en stor lejlighed.. :-) med 2 ekstra opbevaringsrum i kælderen.. :-) Vi kunne selvfølgelig godt undvære nogle af tingene, men det er altså så nemt og dejligt, at vi bare kan hente ham med kort varsel i vuggestuen, uden at vi behøver at skulle hente klapvogn og andre ting hos forældrene. :-)

      Slet
  8. Jeg siger som Ellen. Overvej nu det med lejligheden igen :-)
    De bedsteforældre jeg kender, har også alle investeret i alt. Og har endda sagt, at de skulle have gemt tingene fra deres egne børn.

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er nogle ting som er så nemme selv at have, og der kommer forhåbentlig flere børnebørn som kan have glæde tingene.. :-)
      Og så synes jeg det er sjovt at finde de gode ting til små penge på loppemarkederne.

      Slet
  9. Der er godt nok læs på klapvognen ;) Skønne sager i har købt :D

    SvarSlet
  10. Forstår godt at I scorer ting til søde Emil :)

    Jørgens nævnte dato er ikke på lørdag, men du er nok heller ikke hjemme lørdag i St. Bededagsferien...

    SvarSlet