12. marts 2013

Jeg vil ha’ sommer..

clip_image001Tak til Per for dagens indslag.. :-)

20 kommentarer:

  1. Jeg tilslutter mig, har bestemt også et temperaturproblem :-) Klem og en god dag hos dig!

    SvarSlet
    Svar
    1. :-).. tak i lige måde Madame..

      Slet
  2. Jeg ville såmænd være tilfreds, hvis vi bare kunne få lidt forår!

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er da nem at gøre tilfreds.. ;-)

      Slet
  3. Jeg er lige så beskeden som Ellen; jeg kan godt - ind til videre - nøjes med forår. Men det er dælme også tiltrængt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Beskedenhed er en dyd.. :-)

      Slet
  4. Den låner jeg altså lige - skriver ud - og sætter en tidlig morgen på min chefs skærm. :-)

    Tak for dagens smil.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er hjertelig velkommen.. og velbekomme. :-)

      Slet
  5. Jeg ville selv have brugt billedet, men du kom først :-)
    Den opvaskemaskine skulle Emil da have at lege med og skrue på :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er hurtig når det tar' mig.. :-)
      Emil er ligeglad med opvaskermaskiner, vaskemaskiner og tørretumblemere.. Dem legede han med da han var lille.. :-)

      Slet
  6. Jeg er helt enig!!!..Knus

    SvarSlet
  7. Hv-s -kk- m-n- f-ngr- v-r fr-ss-t f-st, s- brrrrr yeahh ;-/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi... husk nu de handsker når du går udenfor.. :-)

      Slet
  8. Åh ja ... gerne NU som nu :)
    Vintertøjet trænger i den grad til at blive pakket væk ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ville elske at kunne pakke det væk, men det går vist ikke :-)

      Slet