12. marts 2013

Jeg vil ha’ sommer..

clip_image001Tak til Per for dagens indslag.. :-)

20 kommentarer:

  1. Jeg tilslutter mig, har bestemt også et temperaturproblem :-) Klem og en god dag hos dig!

    SvarSlet
  2. Jeg ville såmænd være tilfreds, hvis vi bare kunne få lidt forår!

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er da nem at gøre tilfreds.. ;-)

      Slet
  3. Jeg er lige så beskeden som Ellen; jeg kan godt - ind til videre - nøjes med forår. Men det er dælme også tiltrængt!

    SvarSlet
  4. Den låner jeg altså lige - skriver ud - og sætter en tidlig morgen på min chefs skærm. :-)

    Tak for dagens smil.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er hjertelig velkommen.. og velbekomme. :-)

      Slet
  5. Jeg ville selv have brugt billedet, men du kom først :-)
    Den opvaskemaskine skulle Emil da have at lege med og skrue på :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er hurtig når det tar' mig.. :-)
      Emil er ligeglad med opvaskermaskiner, vaskemaskiner og tørretumblemere.. Dem legede han med da han var lille.. :-)

      Slet
  6. Jeg er helt enig!!!..Knus

    SvarSlet
  7. Hv-s -kk- m-n- f-ngr- v-r fr-ss-t f-st, s- brrrrr yeahh ;-/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi... husk nu de handsker når du går udenfor.. :-)

      Slet
  8. Åh ja ... gerne NU som nu :)
    Vintertøjet trænger i den grad til at blive pakket væk ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ville elske at kunne pakke det væk, men det går vist ikke :-)

      Slet