25. marts 2013

Snart..

IMG_0310bliver det her igen aktuelt.. OG SÅ ER DET FORÅR.. :-)

30 kommentarer:

  1. Det må vi da håbe...Herligt skilt.. :-D Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi fandt det på vej sydover i lørdags.. Ikke så langt fra hvor du også kommer af og til. :-)

      Slet
  2. Forår er det jo allerede, nu er det bare de autoriserede temperaturer, vi venter på. Jeg kan godt lide skiltet, men jeg tror ikke, jeg har set det før. Er det mon en af de regulære tavler?

    Jeg har derimod set en plakat, hvor andemor går over gaden. Men jeg tror, de går den anden vej.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja teknisk set er det jo forår, men hverken ænderne eller jeg har mærket noget til det endnu, og gadekæret hvor skiltet stod var stadig tæt på at være bundfrossent.. :-)

      Jeg tror jeg kender plakaten, noget med en politibetjent der holder trafikken tilbage mens andemor går over vejen..

      Slet
  3. Fantastisk skilt - hvor har du mon set det? Jeg har set et med advarsel om, at pindsvin går over vejen :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg så det på vores tur til Stevns i lørdags.. ved Gjorslev Gods tror jeg.. :-)

      Slet
  4. Herligt skilt :D - hvis bønner bliver hørt, bliver det forår lige om lidt ;D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber alle vores bønner om forårs temperaturer snart når de rette ører.. :-)

      Slet
  5. skønt glæder mig ,,,,☀

    SvarSlet
  6. Ja ... nu er der kun tre uger til foråret, siger ... ikke de kloge, men meteorologerne ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber du har hørt forkert.. Påske og forår hører da sammen.. :-)

      Slet
  7. - Og så skal vi til at passe på alle de betjente, der står og spærrer vejen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja hellere må vi det.. De larmer frygteligt hvis man rammer dem.. :-)

      Slet
  8. Svar
    1. Velkommen her OddStyle og tak for din kommentar. :-)

      Slet
  9. Næmmen, så herlig skilt! Ja, det er viktig å passe på de små tobente!

    Ønsker deg en god påske :)

    SvarSlet
  10. Fint skilt, så mangler vi bare ællingerne. Men håber ærlig talt, at der ikke er udklækket en eneste endnu, for minus 6-7-8 grader om natten kan næppe være sundt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber sørme heller ikke der er ællinger endnu, det tror jeg ikke de vil overleve.

      Slet
  11. Nemlig Inge. Snart som i lige om lidt..

    SvarSlet
  12. Sikke et dejligt skilt, du har fundet. Sådan et har jeg aldrig set.

    Jep - vi venter på foråret; jeg synes godt nok, det er lidt længe om at komme i år.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror ikke det er et helt officielt skilt.. Men det er da skønt.. :-)

      Slet
  13. Stakkels dig, Inge, og dine kommentatorer :(

    Kig dog nærmere på skiltet - det viser vel helt klart, at andemor samt afkom går på hvid, frossen sne... Ergo er der lange udsigter til forårets endelige gennembrud varmemæssigt *LOL*

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja der er godt nok meget hvidt omkring den lille familie.. Håber nu ikke det betyder at vi aldrig får forår.. :-)

      Slet
  14. Hihi et sødt skilt :-) Det er en god kommune, som gør noget for at passe på deres små skabninger. Sådan et har jeg ikke set før - ej heller et med pindsvin, som Madame nævner.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg havde heller ikke set det før.. I Sverige har vi mange sjove skilte for forskellige dyr der kan krydse vejene, og som vi skal passe på.
      I nærheden af vores hus, er der et skilt med frøer.. :-)

      Slet