20. maj 2011

ABC scandinavia - Å

Så nåede vi slutningen på alfabetet, og det bliver også det sidste ABC indlæg fra mig i denne omgang. Jeg har været med rundt 2 gange, det har været sjovt, at se alle de flotte billeder, sjove vinkler og gode ABC indlæg rundt omkring.

Tusinde tak alle sammen for de mange skønne kommentarer I har efterladt her hos mig, gennem de sidste 2 x 28 uger, jeg er så glad for hvert eneste ord I har skrevet.. :-)

Til at illustrere bogstavet Å har jeg valgt dette billede af en å der bugter sig gennem skoven og forsvinder ud af billedet.. :-)IMG_0445

Du kan se flere Å bud her..

10 kommentarer:

  1. Godmorgen Inge. Sikke tidligt du er på den i dag ;) Jeg har ikke sovet meget i nat, så jeg er på en sjældent tidligt færd rundt i blogland.

    Hvor er det et dejligt billede du slutter runden af med.

    Rigtig god bededag og kh Henriette :)

    SvarSlet
  2. Godmorgen Henriette.. Ja jeg har lige 10 min. inden vi pakker og kører nordpå.. :-)
    Rigtig god dag til dig også.

    SvarSlet
  3. Smukt. Elsker vand og træer..;-D

    SvarSlet
  4. Det er en dejlig å du har fundet her. Det er fint være være synk..., som du skriver, i ny og næ. God bededag.

    SvarSlet
  5. Dejligt billede. God weekend. :)

    SvarSlet
  6. Å - hvor er det smukt :) Jeg ved heller ikke om jeg fortsætter. Sidste gang troede jeg at jeg ville holde op, men jeg savnede de hyggelige kommentarer og de mange fremmede miljøer, så begyndte jeg igen :)

    SvarSlet
  7. Nydelig bilde du har valgt til Å! Synd du ikke blir med neste runde, men en velger jo selv! Jeg har vært med fire runder, og prøver meg nok på den femte også. har vært koselig å følge deg! Legger deg til på min bloggliste så kommer jeg innom når jeg ser nytt herfra! Ha det godt!
    -Margit-

    SvarSlet
  8. Så vackert! Älskar alla former av vatten i naturen, med undantag för regn. Fast ibland händer det att man längtar efter regn också om det varit torka en längre tid.

    SvarSlet
  9. En veldig bra avslutning, Inge!
    Flott bilde :)

    SvarSlet
  10. Å så fin bild på en å för bokstaven Å

    ;-)

    SvarSlet