21. maj 2011

Morgenudsigt og golfudsigt...

Vi har værelse og terrasse lige ned til Nissan floden her på Hestraviken.. Det er helt OK at stå op til den her udsigt.P1040551P1040553I går formiddags ankom vi alle 12 her til Isaberg området. Der er dømt 3 runder golf på 2 fantastisk flotte baner, gourmet middage og herligt selskab.P1040560P1040558Om lidt er der morgenmad og kl. 10 slår vi igen ud på Östra banen. Livet er altså ikke det væreste vi har.. :-) Til gengæld er der masser af plads til forbedring, når det drejer sig om mit golfspil..

13 kommentarer:

  1. Smukke billeder fra golflivet i Isaberg, der ser dejligt ud..;-D og god fornøjelse med forbedringen af golfspillet..Bare gi' den gas!..hehe..God weekend..Knus

    SvarSlet
  2. Hvor ser der skønt ud! Jeg har engang for mange år siden boet på Hestraviken i forindelse med en rundtur i Sverige, men der er lavet meget om, kan jeg se på billederne. Naturen er dog den samme... ;-)

    God fornøjelse med golfspillet - og nyd den gode mad (jeg kiggede lige på menukortet... uhm!)

    SvarSlet
  3. Der er vel nok smukt - rigtig god fornøjelse, Inge! Og vejret ser ud til at være helt perfekt.
    Klem og god weekend :-)

    SvarSlet
  4. Uha, der er smukt - især det næstsidste billede taler til Ellen.
    Nej, livet er helt i orden for tiden; hvem kan dog klage over Sverige og det skønne vejr, vi har heroppe?
    God fornøjelse med golfforbedringen ;-)

    SvarSlet
  5. Og i sådanne omgivelser kan man da kun blive bedre :-)
    Og det var lige før jeg blev misundelig og overvejede at melde os til et golfkursus, i stedet for messer jeg om lidt er du i Sverige på motorcykel, om lidt er du i .....
    Rigtig god golfferie, Inge :-)

    SvarSlet
  6. eja, ja det er sandelig helt ok at stå op til sådan en udsigt :-))

    SvarSlet
  7. Hvordan pokker kunne du og Hasse blive ret mopsede over, at jeg kom 20 minutter for sent til Jeres bolig i Roskilde, når I slet ikke var hjemme???? Hmmm, svar ønskes snarest!!!!!
    Nåh ja, det var bare en drøm, jeg havde i nat *LOL* Skulle I ikke vide det, lad mig da fortælle, at boligen Jeres er lang og lav, bag til ligger en stor parkeringsplads, og for til er en trafikal vej med blot et smalt fortov fra huset... Hallo, hvor kommer sådan en drøm fra, jeg spørger bare :-D

    Hyg Jer med venner og golf, smovsen og godt vejr ;-)

    SvarSlet
  8. Smukt og herligt solskinsvejr. Det er der også her på Sydsjælland. Livet er herligt :)

    SvarSlet
  9. Herlige billeder fra golf-verdenen :-)
    Men Nissan-floden ... er floden sponsoreret ;-)

    SvarSlet
  10. Ihh sikke et lækkert ophold I får jer.
    Håber vejret er med jer!

    SvarSlet
  11. SuperSøndag til jer alle :-)

    SvarSlet
  12. Det er sørme sjældent, jeg bliver kaldt anonym ;-)

    SvarSlet
  13. Annemarie.. Jeg gav den gas.. men det hjalp ikke.. Det blev kun en anelse bedre.. :-)

    Mia.. Maden var fantastisk og det er et skønt sted, tror nu du ville kunne genkende meget på Hestraviken, der er godt nok moderniseret men det er holdt i den gamle stil udvendig.. :-)

    Madame.. Vejret hold sig så flot alle 3 dage.. Klem til dig.

    Ellen.. Det var nu ikke meget jeg forbedrede.. :-)

    Lene.. du kan roligt glæde dig til Sverige og MC, der er så mange skønne steder.. :-)

    Laura.. Du kan også tro vi nød det.. :-)

    Anjoe.. Lyder nærmest som et mareridt.. :-) og det er ikke vores hus du beskriver, vi har flere kilometer fortov.. ;-) når der skal skovle sne og klippes hæk..

    Pia.. Ja ikke.. :-)

    Anonyme Per.. Nej jeg tror ikke biler og flod har meget til fælles her.. ;-)

    Kong mor.. og det var vejret alle 3 dage.. altså med os :-)

    Rimkoger.. Tak skal du have.. :-)

    SvarSlet