9. maj 2011

Familiens elite gymnast..

Melanie er en super dygtig og ambitiøs gymnast. Hun træner hårdt i USG, har selv hold i Vedbæk og elsker at være med hvor det er svært og går stærkt. MellerI lørdags fik hun den dejligste opringning fra landstræneren for DGF’s Spring Rytme damehold, hun er udtaget til at være med på holdet der repræsenterer de danske farver ved EM.

Glæden og stoltheden på hendes vegne er stor.

TILLYKKE Meller med din landsholdsplads.. det er knageme godt gået af mosters smukke silkeabe.. :-)Meller-gym-photoBilledet er lånt fra Melanies Facebook side

10 kommentarer:

  1. Hjertelig tillykke med niecen, det er sørme flot og kan godt forstå at både hun og familien er glade og stolte...og hun er vel nok en smuk pige..;-D knus

    SvarSlet
  2. Tillykke til Melanie, det er stort.

    Og du har da været flittig i haven trods stor fest aftenen før ;-)
    Og Emil er jo lækker-smækker uanset hvad han optræder i, kan godt forstå, at dine forældre faldt for ham pladask :-)

    SvarSlet
  3. Tak Annemarie.. Hun er en super sej og skøn ung pige. Knus:-)

    Jeg sender ønsket videre til hende Lene.. Emil er en lille lækkermås.. altså hvis nogen spørger mig.. ;-)

    SvarSlet
  4. Wow... det er skidegodt gået, og sådan noget skal en moster simpelthen være meget stolt af.
    Hvornår er lige det EM? Nu hvor vi 'kender' en deltager, må vi da følge med :-)

    SvarSlet
  5. Det skal en moster nemlig.. :-) Jaaaa se det er jo et voldsomt godt spørgsmål, det ved jeg ikke endnu og heller ikke hvor det afholdes.. :-)

    SvarSlet
  6. Skønne billeder af Emil. Fantastisk dygtig og køn Melani stort STORT tillykke til hende.

    SvarSlet
  7. Nu ved jeg det alligevel - google er min ven igen ;-) det er næste år i Århus.. og jeg gætter på at vi er nogle stykker fra familien der er med på sidelinjen.. :-)

    SvarSlet
  8. Tak Lotte, jeg bringer hilsenen videre.. :-)

    SvarSlet
  9. Hvor er det smukt. Ja det må man gerne sige, ikke? Tillykke med at hun er kommet på landsholdet.

    SvarSlet
  10. Beautiful soft tones of the flowers on this ladder, wonderful.

    SvarSlet