15. maj 2011

Mere weekend hygge..

Vi har de godeste venner der selv kan tage initiativer og hurtigt finde vores svenske golfbane.. :-) Vi havde planer om at gå en runde på Bosjø lørdag eftermiddag, efter at Helene og HO var kørt hjemover. Lisette og Peter hørte om planen, og havde også lyst til golf, der var plads i bolden til to mere, så de hoppede i bilen og mødtes med os på første tee. P1040481Jeg måtte jo desværre stå af efter ni huller, men jeg fordrev ventetiden med en løftet fod og et glas koldt hvidvin plus lidt fugle fotografering.P1040486P1040487Efter godt 1½ time kom trekløveret op af hul 18..P1040496P1040505Selv om jeg kun spillede ½ runde var pigerne dagens vinderpar… :-) golf er en nem og herlig leg.

Efter at have passet lidt på foden og haft den pakket i is, er anklen i god bedring og jeg kan bruge begge fødder igen.

13 kommentarer:

  1. Lyder som en skøn dag. Hvad har du dog lavet med foden? Hvor ærgerligt at du bare måtte se på. God bedring.

    SvarSlet
  2. Det var det Anette.. jeg overså en træstub og lagde mig lidt hårdt ned.. :-)

    SvarSlet
  3. Hvor godt.
    Godt, at det nok 'kun' var en slem forvridning og godt, at pigerne vandt :-)

    SvarSlet
  4. Dejligt at du kan stå på begge fødder igen, Inge! Så kan du forhåbentlig snart komme ud og spille golf igen.
    Klem og ha' en go' aften :-)

    SvarSlet
  5. Supergodt at anklen er i orden, og hyggeligt med en golf-weekend..;-D fine billeder af gråspurvene, de er så søde..;-D knus og god søndag aften..

    SvarSlet
  6. Ellen.. ja hele 2 gode ting i dag.. :-))

    Madame.. Det er jeg også rigtig glad for, det var heldigvis ikke så slemt som det føltes i første omgang.. Klem til dig.

    Annemarie.. Ja skønt med både 2 gode ben og en skøn weekend.. Knus og en god aften.

    SvarSlet
  7. Håber anklen er meget bedre nu - godt du kun tog en halv runde. Og så vandt I alligevel GIRLPOWER. Det lyder altså som en rigtig hyggelig hobby hvor man kan være sammen! Knus

    SvarSlet
  8. Godt du er på begge fødder igen, så du kan danse ind i Bededagsferien uden problemer :-)

    SvarSlet
  9. Tina.. De spillede rigtig ringe.. de to mænd, og Lisette var i super form og spillede fantastisk godt :-)

    Pia.. At danse ind i bededagen kunne være sjovt.. Vi snupper 3 golfrunder i Isaberg sammen med en flok golfvenner og en masse god mad og godt selskab. :-)

    SvarSlet
  10. Heldigt at du er på fode igen og skønt at L og P kunne finde til Bosjø.

    SvarSlet
  11. Godt, at du er ved at komme på rette fod igen. Du kan jo ikke sidde dér, når det nu er golfsæson... :-)

    Små spurve er så hyggelige, men jeres besøg af røde glenter er altså spændende. Jeg så én enkelt lande i et træ lige uden for køkkenvinduet i Hollymount, og sådan en fugl er godt nok meget stor tæt på. Men jeg havde ikke noget fotografiapparat ved hånden, desværre... ;-)

    SvarSlet
  12. Annette.. Ja begge dele er godt.. :-)

    Mia.. Det kan jeg nemlig ikke :-) Vi har mange røde glenter omkring os i Skåne, og ser dem rigtig meget. Jeg er så vild med den store smukke fugl.
    Øv at apparatet ikke lige var tæt på dig, det er yderst sjældent vi ser dem i træerne og på jorden, vi ser dem oftest i luften. :-)

    SvarSlet