22. maj 2011

Jamen altså..

P1040592Fysisk er vi landet i skoven efter 3 fantastiske dage, mentalt går der nok lige lidt endnu før vi lander. P1040595Hvis der er nogen af jer, der spiller golf, og er til super god mad og skøn svensk natur, så kan jeg kun anbefale at køre 3 timer nordpå i Sverige. Bookke ind på Hestraviken eller i en af golfklubbens hytter, og bruge nogle dage i smørhullet omkring Isaberg.P1040630Aftergolf og sundowner i solen ved Nissan flodenP1040653Et par af hullerne på Vestra banenP1040741P1040746Der kommer flere billeder og ord fra de sidste 3 dage, men lige nu er jeg mør og trænger bare til at komme til køjs og hvile et par tunge ben.

Jeg kan se i min Reader at der har været livlig aktivitet i Bloglandia, og jeg er langt bagefter, men jeg skal nok nå med i løbet af et par dage.. :-)

11 kommentarer:

  1. Det var da et helt vidunderligt sted, I har været - hold da op for nogle omgivelser og også et flot interiør. Men jeg begynder nok ikke at spille golf alligevel :-)

    SvarSlet
  2. Der ser godt nok dejligt ud, bare op med stængerne og slap af...;-D knus

    SvarSlet
  3. Ellen.. Nå det gør du alligevel ikke.. man kan heller ikke nå alting.. :-)

    Annemarie.. De er på vej op lige om lidt.. Knus :-)

    SvarSlet
  4. Der ser vel nok dejligt ud Inge! Er det også der, der er skisport om vinteren? Sikke nogle smukke billeder.
    Klem!

    SvarSlet
  5. Hvor ser det skønt ud. Du kan altså godt blive talskvinde for golfen. Alle jeres oplevelser omkring sporten gør den meget meget tiltrækkende. Knus og en dejlig uge til dig

    SvarSlet
  6. Madame.. Ja det er i samme område.. Golfbanerne og skiområdet ligger ret tæt på hinanden. Klem til dig

    Tina.. Det er en "farlig" sport at begynde på.. præcis som at begynde at stå på ski.. man vil afsted igen og igen.. :-) Knus og en skøn uge til dig.

    SvarSlet
  7. jeg sidder her med en nyindkøbt afslapningsCD med skøn klassisk musik og nyder dine skønne billeder :-)

    SvarSlet
  8. Hvor ser der smukt ud -. og du har som altid taget nogle vidunderlige billeder!
    Dejligt at du lige kunne få sådan en miniferie!

    SvarSlet
  9. Lene.. Tak skal du have :-)

    Kong mor.. Hvor er du sød, tak for rosen.. :-) Det var herligt at være afsted nogle dage.

    SvarSlet
  10. Åh - hvor skønt! :) Jeg tror at man bliver formet lidt af de omgivelser, man er i, og at det er godt at kunne vælge så smukt et sted at holde ferie eller spille golf (det er vist ikke helt det samme).

    SvarSlet
  11. Ja det er dejligt at være i smukke omgivelser, og som golfspiller er vi det ofte. For mig er ferie og golf ofte det samme.. :-)

    SvarSlet