11. maj 2011

Onsdags smil..

Yep, historierne er gamle og velkendte, men de fik mig da til at grine igen, og det trængte jeg lige til..

En mand kommer ind i en bank, går over til skranken og lægger en stor fed slimet frø foran bankassistenten. Op af lommen hiver han et kondom, og trækker det ned over frøens hoved og halvdelen af kroppen.
Bankassistenten kigger kort på frøen, og udleverer derefter resolut et bundt hundrede-krone sedler til manden, der nikker og smiler og forlader banken.
En kunde der overværede scenariet, går hen til bankassistenten og spørger: "undskyld, men hvad fanden var det der lige skete.?"
Bankassistenten: " Hvad mener De hr.?"
Kunden: " Ja, manden der lige var her, satte en frø på skranken, trak et kondom over den, og fik penge for det???"
Bankassistenten: " Nåå, jamen det er skam en af vores faste kunder.
Han er døvstum, og bad om et overtræk på en tudse."

Jeg havde udfordret min mand til at tage sin del af husarbejdet, og han bestemte sig for, selv at vaske sin skjorte. Han havde været i vaskerummet i ca. to sekunder da han råbte: ”Hvilket program skal jeg bruge?”
”Det kommer lidt an på”, svarede jeg… ”Hvad står der på skjorten?”
”Manchester United”, svarede han.

Kære Gud,
Jeg beder om visdom til at forstå min mand, kærlighed til at tilgive ham, og tålmodighed til at klare hans skiftende humør. For du ved det, Gud, at hvis jeg beder om styrke, kommer jeg til at slå ham ihjel!
AMENIMG_0439

9 kommentarer:

  1. Hahaha - ja, giv os visdom og ikke styrke ;-)
    Den første kendte jeg ikke :-)
    Sikke nogle fine svampe, du har knipset her...

    SvarSlet
  2. Fedt så var der da en ny griner til dig... Tror du man kan spise sådan en svamp.. de var kæmpestore og stod ved foden af et træ i en vejkant..:-)

    SvarSlet
  3. hehe...altid godt med et grin..;-D Øhhh jeg turde ikke spise dem, men jeg har heller ikke forstand på svampe...Bon appetit..Knus

    SvarSlet
  4. Vi lid dem også stå ...:-)

    SvarSlet
  5. Hehe! Jeg kendte ikke nogen af dem, så tak for grinene.

    SvarSlet
  6. Hehe, jeg har jo fortalt dig, at alle svampe kan spises, men at virkningen er yderst forskellig ;-)
    Men alene det, at du har fundet den her ved forårstide, fortæller, at denne ikke har nogen god virkning - og det er i hvert fald ikke en morkel af nogen art.
    Så det var nok godt, at du lod den stå :-)

    SvarSlet
  7. Det er da også rigtigt Ellen.. :-) jeg tænkte nok, at så stor en svamp, som ingen har taget, den er ikke spiselig.. :-)

    SvarSlet
  8. Altså hvad bilder blogger sig ind, nu har de slette dit fine indlæg med ny måde at stave på :-)
    Men det gælder så os alle med blogger, så er det at man overvejer at blive selvstændig :-)Håber du kan genudsende det :-)

    SvarSlet