28. april 2011

ABC scandinavia – Zebrastribede bagdele

IMG_7944

Du kan se flere bud på Z her..

13 kommentarer:

  1. Zebror var faktiskt det första jag kom att tänka på på bokstaven Z, fina rumpor.

    SvarSlet
  2. Maria...Zebraer var det eneste jeg kunne komme i tanke om med Z.. :-)

    SvarSlet
  3. Der er åbenbart en del problemer med at kommentere på Blogger, når man kommer på en Wordpress konto.
    Donald fra http://dax2.wordpress.com/ har skrevet flg.

    Det er nogle dejlige runde striber!

    Jeg har prøvet at lægge kommentar som jeg plejer + to andre måder.
    1) Navn + URL = Donald + http://dax2.wordpress.com/
    2) Wordpress OpenID (uden at jeg var på egen weblog)
    3) Wordpress OpenID (hvor jeg var aktiv på egen dax2.wordpress.com
    weblog)

    Tak for kommentar Donald, jeg håber Blogger får styr på de her udfordringer hurtigt.

    SvarSlet
  4. Nu ser vi om dette bliver en zebrastribet bloggerforvirret kommentar eller bare en kommentar om de fine zebrastribede bagdele ihukommende at det da vist var dine zebrastribede strømper der blev vist for nogen tid siden...

    SvarSlet
  5. Det blev også et forkert link fra mig, z skriver jeg om her:
    http://psykologisk.com/zeigarnik-effekten/

    SvarSlet
  6. Du har en god hukommelse Jørgen.. jeg overvejede et kort øjeblik at sætte de zebrastribede strømper på igen.. :-)

    SvarSlet
  7. fine rumper med striber på...;-D Knus

    SvarSlet
  8. Dette var stilig! Flott Z du viser!
    -Margit-

    SvarSlet
  9. fint z-valg :) set bagfra

    SvarSlet
  10. Nu endelig har Google rettet fejlene!


    Efter at have prøvet nogle gange, valgte jeg "contact us" på
    Blogspot/blogger.com, uden held; og derefter undersøgte jeg
    fejlkoden med Google og fandt ud af at rigtig mange har klaget
    over at der er noget galt.

    Nu foreslog du (Inge) at jeg prøver med min Google konto - og
    det gjorde jeg, men jeg fik faktisk samme melding igen igår ved et
    ekstra check med Google-kontoen. Måske går det dennegang (for de
    er flittige til at rette fejl i Blogger/Google).

    -- men så får jeg denne fejl: --


    Vi beklager, men vi kunne ikke fuldføre din anmodning.

    bX-3pp3tf (etc.etc.etc.)

    Godt at det nu er på plads. Hvad er en weblog uden en mulighed for at råbe op? :) God 1. Maj ønskes.

    SvarSlet
  11. Når enden er god er alting godt. Godt valg for Z. :)

    SvarSlet
  12. Tak for jeres kommentarer, dejligt at Blogger har fået styr på funktionen igen.. :-) Hav en dejlig lørdag aften.

    SvarSlet
  13. Bra bilde av stripete bakdeler!

    SvarSlet