2. april 2011

Golf sæsonen er skudt i gang..

Solen brød igennem over middag, temperaturen steg støt og roligt mod 20oP1030754Golfgrejet blev gravet frem af kælderens dyb.P1030752Vi slog en spand træningsbolde, før vi kastede os ud i kampen.. Uha det var godt at komme ud på banen igen, efter et par huller røg trøjerne af og resten af runden foregik i t-shirt og bare arme.. P1030756Himlen var “blåere” end blå, kirsbærtræerne har næsten grønne blade, knopperne er revnet og de grønne spidser har stukket hovedet frem..

Det har virkelig været en aldeles fremragende weekend indtil videre.. :-)

10 kommentarer:

  1. HA-HA, Inge og Hasse, om ikke at jeg griner/smiler af Jer golf-freaks... Timber, pas på, jups, så er tiden inde til at give roskildegenserne alt bedst :-D
    Besøg evt. mit legehus, hvor ind under golf står :-)

    SvarSlet
  2. Endelig på (golf)banen :-)

    Her blev det også for varmt med frakke under havearbejdet. Vejret har været skønt 19 grader :-)

    SvarSlet
  3. anjoe.. hehe.. og som vi nyder det.. og alligevel brokker os over dårlige slag osv.. Jeg har set dine sjove golfstriber.. Der er mange gode i mellem.. :-)

    Pia.. ja endelig på banen igen, det har været en laaaaang vinter.. Vores have tog ingen skade af os i dag.. :-)

    SvarSlet
  4. Hvor dejligt at foråret endelig er kommet til Danmark!
    Lad os håbe det holder så du kan komme ud og lufte golfkøllerne snart igen

    SvarSlet
  5. Ja det må være skønt at få gang i golf´en igen ;) Vi har nydt det gode vejr hos min svigermor :) Det er skønt!

    SvarSlet
  6. Vi kan ikke få det hele, men I har da fået det meste i dag: godt vejr og 18 huller.
    Vi 'fik' over 1000 traner, så på trods af det halvdårlige sverigesvejr har vi også indtil videre haft en god weekend.
    Jeg har også nydt de dejlige billeder af Emil - hvor er han en skøn og glad knægt - det var specielt smilfremkaldende at se ham spise og smile samtidigt :-) Puha, jeg kan godt mærke, at mormorkontoen er ved at være tom...

    SvarSlet
  7. Tillykke med sæsonstarten, Inge. Flot dag at vælge til den slags :-) Jeg har aldrig prøvet at spille golf, men jeg kender efterhånden en del der er vilde med det.

    SvarSlet
  8. Endelig kom I ud, så er det forår igen...;-D..Ja jeg slap jo ikke af med alt tøjet, skal stadig pakke mig ind, men det er trods alt frivilligt...;-0 Vi så også et par golfbaner rundt omkring i Nordsjælland og der var også godt besøgt...;-D knus og god søndag..

    SvarSlet
  9. Det ser dejligt ud - både golfen og knopperne. Skøn tid :-)

    SvarSlet
  10. kongmor.. Det er så skønt.. sommerbanen er åben, det er kun et spm. om påklædning at komme rundt derude.. :-)

    Anette.. Det er så dejligt.. :-)

    Ellen.. Mon ikke det gode vejr når over til jer i dag.. Wauuuu håber John havde den store linse på..:-) Jeg må lige have en beskrivelse af hvor I fandt alle tranerne, vi tager derop næste weekend.. og du fylder mormorkontoen op snart har jeg hørt.. :-)

    Tak Ditte.. Golf kan være stærkt vanedannende.. :-)

    Annemarie.. Ja endelig kom vi ud.. og det samme gjorde du i går.. Herligt ikke.. :-) Knus..

    intetnyt.. Ja en rigtig skøn tid :-)

    SvarSlet