26. april 2011

Morgenlykke er..

  • at blive vækket af Emils glade smil :-)
  • at se skoven vågne sammen, mens Louise og Anders får et par timers ekstra søvn

P1040181P1040213P1040190

Vi kom hjem til Roskilde i går aftes, efter den mest fantastiske påskeferie sammen med familie og venner, sol og varme, hygge og afslapning.

Glæde og lykke har stået i kø hele ferien. Hasse er kørt på arbejde, jeg holder ferie denne uge med.

Jeg er bagud med at svare på jeres skønne kommentarer, og jeg er bagud med at læse med hos jer.. men jeg kommer med igen i løbet af i dag eller i morgen, skal bare lige have pakket ud , have bund i vasketøjet og spillet lidt golf i eftermiddag..

Det er lidt travlt at holde ferie.. ;-)

9 kommentarer:

  1. Åh...som dere har kosa dere hele påska Inge:) Det er ikke vanskelig å se:))
    Jeg har selv vært i Vestfold og Tobias kom inn og vekte Mormor hver morgen:) Finnes det noe herligere enn det? Nepppe....
    Nyt ferieuken din, varm klme fra meg:)

    SvarSlet
  2. Det har da bare været ren hygge, og hvor dejligt at I kunne få Emil lidt for jer selv...Han er godt nok blevet lang...;-0..Dejlige billeder og fortsat god ferie..Knus til dig..;-D

    SvarSlet
  3. Åhh og jeg mindes de få gange vi overnattede ved mine forældre, og min mor kom listende ind og hentede min lille datter, for det syntes hun selv var det bedste ved at overnatte hos sine forældre. Søvn er højt på listen, når man er babyforældre :-)

    tag det nu roligt, du har jo ferie :-)

    SvarSlet
  4. Det er vel nok dejligt at læse, Inge - sådan en påskeferie kan man leve højt på længe. Skønne billeder, også af lille Emil, som må føle sig som verdens heldigste lille gut :-)
    Klem og god fridag til dig!

    SvarSlet
  5. Hvor er det dejligt at høre om jeres påskeferie der var fyldt med glæde og lykke så er livet værd at leve. Forsat god dag til dig.

    SvarSlet
  6. Det har vist været en upåklagelig påskeferie på alle måder - men jeg kender godt det, at man faktisk burde have ferie oven på en ferie, fordi man skal nå så meget i ferien ;-)
    Fortsat god ferie - vejret holder jo fint...

    SvarSlet
  7. Jeg er også bag ud, og det varer vist lidt længere tid inden jeg kommer helt med, men jeg har jo heller ikke ferie :-)
    Dejligt at I har haft en skøn uge, nyd nu den sidste uge også. Håber vejret holder weekenden med, så når jeg måske også at få glæde af det :-)

    SvarSlet
  8. Guri.. Både du og Tobias har helt sikkert elsket at vågne og hygge om morgenen.. Klem til dig. :-)

    Annemarie.. ja han vokser godt.. Tak og knus til dig.

    Lene.. De bor jo her i byen, så normalt overnatter vi ikke sammen, derfor er det også skønt at de så gerne vil komme i Sverige.. :-)

    Madame.. Det kan man helt sikkert, han er tæt på verdens dejligste lille gut.. Klem til dig. :-)

    Lotte.. Ja livet har været god ved os i påsken.. :-) tak og i lige måde.

    Ellen.. Nemlig helt perfekt.. :-) bare ikke arbejdet ødelægger det hele på mandag.. :-)

    Pia.. Nej det lyder ikke som meget ferie du har haft, jeg håber vejret holder for din skyld.. :-)

    SvarSlet
  9. Barnebarnkos er det beste, og han er jo så skjønn!

    SvarSlet