23. april 2011

Karlsvognen..

P1040075

13 kommentarer:

  1. Naar jeg ser Karlsvognen droemmer jeg mig hjem til oestengavlen af mit barndomshjem, hvor man kunne studere himmelbilleder i timevis.
    God paaske. :)

    SvarSlet
  2. Tina.. I Roskilde er der for meget lys til flotte stjernehimler, men her i skoven bader vi i dem.. Karlsvognen var det første stjernebillede jeg lærte at kende, som barn hos mine bedsteforældre på landet.. :-)

    SvarSlet
  3. Fint billede - jeg elsker at kigge stjerner.
    Kram og fortsat god påske til dig.

    SvarSlet
  4. Hvor er det flot - jeg har aldrig haft held til at fotografere stjernerne. Karlsvognen minder mig om gåture med min far, da jeg var en lille pige, og han lærte mig om stjernerne :-)
    Klem og en dejlig påskedag til dig, Inge!

    SvarSlet
  5. Fantastisk billede - jeg har aldrig tænkt på at tage billeder af stjernerne.
    Jeg har altid kendt Karlsvognen og kunnet finde den på himlen - som noget af det eneste ;)

    SvarSlet
  6. Flot billede, Inge, og mon ikke at Karlsvognen stod model til cykelanhængere??
    Rart at I hygger på livet løst ;-)

    SvarSlet
  7. Karlsvognen var det første stjernebildet jeg lærte å kjenne også! Ikke lett å ta himmelbilder ... det må ha vært en temmelig lang lukkertid for å få med stjernene!

    Ha en fortsatt fin påske!

    Ireneklem

    SvarSlet
  8. Flot! Er det 'vores' TZ10 eller det andet kamera?
    Råhyg videre med Emil og hans forældre :-D

    SvarSlet
  9. Marianne.. Tak.. jeg kender ikke så mange stjernebilleder, men Karlsvognen er en af de kendte.. Kram og god påskemandag :-)

    Madame.. Dejligt at se på nattehimlen og tænke på de gode stunder.. Klem og god dag til dig. :-)

    Helle K.. Det er også en af de få jeg genkender.. :-)

    Anjoe.. Hehe, jeg tror du har ret.. :-)

    Irene.. Også mit, jeg havde en lukketid på 60 sek. :-)

    Ellen.. Ja det er det, scenen stjernehimmel, lukketid 60 sek. og så lagde jeg bare kameraet på bordet og lod det skyde og ligge.. :-) Du kan tro vi råhygger :-D

    SvarSlet
  10. Herlig bilde! Her har du fanget Karlsvogna fint. :)

    SvarSlet
  11. Fantastisk Inge, hold da op. Den Karlsvogn, den bringer også minder fra barndommen frem hos mig.
    Knus og en rigtig dejlig 2. påskedag.

    SvarSlet
  12. Tænk at man kan tage stjernerne med det kamera, smukt. Og jeg håber at de sidste påskedage har været skønne i selskab med Emil. Mon du bliver i Sverige resten af din ferie?
    God dag til dig.

    SvarSlet
  13. Emerald.. Tak skal du have.. :-)

    Annette.. Det gør den vist for mange af os, knus til dig.

    Lene.. Ja det er imponerende, jeg blev ret overrasket da jeg så hvad der var fanget.. Nej vi er hjemme igen, Hasse skulle på arbejde i dag, og huset her trænger også til at se os.. ;-)

    SvarSlet