1. april 2011

Himmelsk # 29

P1030648

Du kan se flere himmelske billeder her..

26 kommentarer:

  1. Superhärlig och läcker bild!
    Ha en bra dag & Trevlig helg!

    SvarSlet
  2. Morsomt bilde! Jeg har aldri sett værhane med fly!

    SvarSlet
  3. Flot skud, Inge!
    ...nord, syd, øst, vest
    ude godt, hjemme bedst ;-)

    SvarSlet
  4. Kreativt! Dette må jo være på en flyplass.

    Ønsker deg en riktig god helg

    SvarSlet
  5. Kjempekreativt bilde du har lagt ut!:) Ønsker deg en kjempefin fredag, og god helg!:)

    SvarSlet
  6. Vilken läcker vindflöjel;-)
    Ha en skön helg;-)

    SvarSlet
  7. Nostalgisk gensyn. Som dreng havde jeg sådan en, bare meget mindre.
    Med den udførte jeg mange heltmodige gerninger.

    SvarSlet
  8. Nostalgisk gensyn. Som dreng havde jeg sådan en, bare meget mindre.
    Med den udførte jeg mange heltmodige gerninger.

    SvarSlet
  9. Hvor er den fin!
    Jeg kan også rigtigt godt lide din nye header!

    SvarSlet
  10. Herlig himmelsk billede..;-D

    SvarSlet
  11. Herlig bilde ... en sånn skulle vi hatt på taket vårt! Min mann er pilot, så det hadde jo passet så fint :)

    Ha en flott helg!

    Irene

    SvarSlet
  12. Stilig bilde! En meget spesiell værhane dette her! God helg til deg :)

    SvarSlet
  13. Himmelsk stilig bilde! Ha en fin helg!

    SvarSlet
  14. Cool bild! Du har många fina bilder på sidan din.
    och tack för kommentaren hos mej :)

    SvarSlet
  15. Haha, vanligvis er det jo en hane som står på slike master. Dette var virkelig litt av en værhane. :) Skikkelig stilig bilde. Ha ei fin helg!

    SvarSlet
  16. Du er jo nærmest flyvende i fortolkninger af alle mulige fotoemner, jeg bøjer mig i støvet af beundring. God weekend til jer :-)

    SvarSlet
  17. Stilig bilde !

    Ønsker deg ei riktig god helg:)

    SvarSlet
  18. Supersnyggt!
    En knallblå himmel kan aldrig vara fel. :)

    Tack/Trevlig helg!

    SvarSlet
  19. Takk for hyggelig kommentar. Dette var litt av en værhane. Flott bilde.
    God helg.

    SvarSlet
  20. Takk for ditt bidrag på HIMMELSK # 29 som slettes ikke blir det siste! (Sorry!!)
    Det var nok en APRILSNARR (aprilskämt/aprilsnar). Kanskje et stygt pek, men jeg håper da jeg ser deg igjen på HIMMELSK neste uke;) Er jeg tilgitt??
    Ha en fin helg fri for lureri!!!

    SvarSlet
  21. Flott og originalt bilde :)

    SvarSlet
  22. Nå fikk jeg lyst til å fly avgårde til fjerne land.... Virkelig himmelsk tanke fra et himmelsk bilde!

    SvarSlet
  23. Så kreativt! Morsomt at du også har bilde av Glasskrystallen under her, den så jeg, spaserte under og fikk høre "historien bak" da jeg var i København sist helg :) Du har tatt mye finere bilde av den enn hva jeg klarte!

    SvarSlet