28. april 2011

Der var jord under det grønne..

Jeg har slappet af i dag, kun luget det lille bed ud mod vejen, og gået en tur rundt i haven med kameraet.

P1040311P1040329P1040324Æbleblomsterne springer ud lige om lidt..P1040316sammen med syrenerne..P1040310Jeg kan ikke huske hvad den her busk hedder, men den står lige nu med de fineste lyserøde blomster.P1040309

Jeg har også ædt en bog i dag.. “Under en strålende sol” af Khaled Hosseini, forfatteren til en af mine favoritbøger “Drageløberen”. Jeg var og er dybt betaget af Drageløberen. Under en strålende sol er en god bog med en spændende historie, men i min optik slår den ikke Drageløberen.

7 kommentarer:

  1. Wow som det blomstrer hos deg Inge. Våren er nok kommet mye lengre hos deg. Syrin står i bittesmå knopper hos meg enda.
    Nå er det en herlig tid iallefall:)

    Drageløperen er en av mine favoritter også..meget gripende bok.
    Nyt dagene videre, nyt vårtegn og kos deg;)
    Klemmer fra meg:)

    SvarSlet
  2. En masse dejlige blomster og buske du har i din have. Det er også godt at slappe lidt af, du har jo også haft fart på de andre dage...Knus

    SvarSlet
  3. Flittig igen i dag :-)
    Busken du ikke kan huske navnet på er en ribes :-) den er smuk, og skal helst blive ude i haven, mener jeg, fordi den lugter lidt at kattetis

    SvarSlet
  4. Guri.. Ja de sidste par ugers sol og varme har fået det hele til at eksplodere.. Klem til dig.

    Annemarie.. Det har været skønt med en dag uden ondt allevegne.. :-) Knus

    Pia.. Nåhh ja det er det den hedder, tak skal du have, og du har ret, jeg har prøvet at tage den ind en aften, og skælde Bumle godt og grundigt ud næste dag.. for senere at opdage at det var grenene der lugtede.. :-)

    SvarSlet
  5. Godt at du gav dig selv lov til læsning og fotografering :-)

    SvarSlet
  6. Pia var hurtigere :-) Ærgerligt, når der endelig er en busk, man kender...
    Æbleblomster er de smukkeste - slår alle former for kirsebær, synes jeg.

    Jeg har heller ikke haft lyst til at prøve en anden bog af Khaled Hosseini, for godt nok var Drageløberen udmærket, men så heller ikke bedre.
    Jeg blev simpelthen SÅ GAL på hovedpersonen, fordi han bare i så overvældende grad svigtede sin bedste ven... det overskyggede hele resten af romanen for mig, at man kan opføre sig så meget under lavmålet, så det, at det skulle være århundredets roman, som så mange sagde, havde jeg svært ved at se :-)

    SvarSlet
  7. Lene.. Det var dejligt med en eftermiddag kun i selskab med en bog.

    Ellen.. Jeg elsker også æbleblomster.. :-) Ja det var et svigt at de store, som jo også prægede ham hele livet.

    SvarSlet