6. april 2011

Vidste du at..

I har sikkert alle modtaget den her på mail for længe siden.. det har jeg også, men jeg har lige fået den i dag igen.. og jeg griner stadig af den…

Måske er der andre end mig der trænger til lidt humor her på en grå og travl onsdag.

Vidste du at….

Hvis du skreg i 8 år, 7 måneder og 6 dage ville du have produceret nok energi til at varme en kop kaffe?
(Er næppe det værd)

Hvis du prutter uafbrudt i 6 år og 9 måneder vil der være produceret nok gas til en atombombe?
(Så ligner det noget!)

Hjertet producerer så stort et pres når det pumper blod ud i kroppen at det kan sprøjte 914,40 cm?
(Oh My God.!)

En gris’ orgasme varer i 30 minutter?
(I mit næste liv vil jeg være en gris)

En kakerlak kan leve i 9 dage uden dens hoved før den dør?
(Uhyggeligt!)

(Jeg er stadig ikke kommet mig over det med grisen)

Hvis du banker dit hoved ind i væggen bruger du 150 kalorier i timen?
(Prøv ikke det derhjemme. Men måske på arbejdet)

Hannen hos vandrende pinde kan ikke parre sig når dens hoved er fastgjort til kroppen. Hunnen tager initiativet til sex ved at rive hannens hoved af?
("Skat, Jeg er hjemme. Hvad f...?!")

En loppe kan hoppe 350 gange så langt som dens kropslængde? Det svarer til at et menneske hopper længden på en fodboldbane.
(30 minutter... heldige gris. Kan du forestille dig det??)

Havkatten har over 27,000 smagsløg?
(Hvad kan være så velsmagende på bunden af havet?)

Nogle løver parrer sig over 50 gange om dagen?
(Jeg vil stadig være en gris i mit næste liv – kvalitet frem for kvantitet)

Sommerfugle smager med deres fødder?
(Noget jeg altid har ønsket at vide!)

Den stærkeste muskel i kroppen er tungen?

(Hmmmmmm........)

Højrehåndede mennesker lever, i gennemsnit, 9 år længere end venstrehåndede?
(Godt så!)

Elefanter er de eneste dyr der ikke kan hoppe?
(OK, det er jo nok meget godt........)

En kats urin lyser under sort lys?
(Gad vide hvem der har betalt for at finde ud af det?)

En struds’ øje er større end dens hjerne?
(Jeg kender mennesker med samme problem)

Søstjerner har ingen hjerner?
(Sådan nogle mennesker kender jeg også)

Isbjørne er venstrehåndede?
(Hvis de skifter, vil de leve meget længere)

Mennesker og delfiner er de eneste arter der har sex for lystens skyld?
(Hvad med grisen??)

10 kommentarer:

  1. hehe, altid godt med en griner..;-D

    SvarSlet
  2. Hihi, ja den kender vi vist alle fra vores inbox :-)))
    Ha' en dejlig dag, Inge, klem!

    SvarSlet
  3. Jeg havde ikke set den før. Jeg griner :-)

    SvarSlet
  4. Ha ha - jeg har heller ikke set den før *GG*

    SvarSlet
  5. Per.. :-).. høhø..

    Annemarie.. Nemlig..

    Madame.. :-) og en god dag til dig.

    Intetnyt.. Skønt.. :-)

    SvarSlet
  6. Hahaha. Og hahahs. Den har jeg ikke set.
    Dine kommentarer er guld værd :-D
    Især har jeg forsøgt at kombinere nr. 4 og 7. Den går bare ikke, og jeg er helt enig i din kommentar om løvens sexliv. I øvrigt kan det være mere end 50 gange om dagen. Men hvem er det lige, der skaffer føden, spørger jeg bare!
    Aber har også sex pga. ren og skær lyst. Og for at pleje sociallivet.
    Sådan kunne jeg blive ved - det var dine kommentarer, der gjorde det hele værd - tak for dem :-D

    SvarSlet
  7. Ellen.. Ja det er kommentarerne der gør forskellen.. desværre kan jeg ikke tage æren for dem, de var med i mailen, og en del af historien.. :-)

    SvarSlet