6. juli 2011

Jeg kan se blå himmel..

P1050791Ja jeg ville godt nok hellere være ude under den blå himmel, end at sidde herinde og se ud på den.. men sådan er det.. Vi har fået suget alt vandet væk fra plan 1, alting er vasket og rengjort, skaderne er ved at blive gjort op, måske er vi endda så heldige at køkken og kantine åbner i dag.

Jeg har fået en ny medarbejder i teamet, der er meget at lære og huske på en ny arbejdsplads, men med feriebemanding overalt er her ret roligt, så vi har tiden til at forklare, vise og fortælle, jeg håber han forholdvist hurtigt kommer ind i nogle gode rutiner, og bliver rimelig selvkørende, og frem for alt kan varetage morgenvagten alene, så jeg slipper for at skulle møde så forbandet tidligt.. :-) Det positive ved tidlig morgenstart, er stilheden i huset, god plads på cykelstierne gennem byen og siddeplads i toget.. Det burde også være at jeg kunne komme tidligere afsted herindefra.. men det virker faktisk ikke særlig godt.

Mød tidligt, gå tidligt.. ikke mød tidligt, gå sent, allerbedst ville være mød sent, gå tidligt.. :-)

6 kommentarer:

  1. hihi, når du bliver direktør for firmaet så kan du bestemme dine arbejdstider selv..;-D måske..Godt at I har fået vandet væk, så har I måske fået frokosten udefra?..Fin blå himmel jeg vil også helst være ude under den, men det kommer jeg jo snart...;-) knus

    SvarSlet
  2. Jeg skal knageme ikke være dirketør her eller nogen andre steder.. ;-)) Nå jo i mit eget liv, men det er jeg jo.. hehe.. Ja frokosten er kommet fra vores kursuscenter i Charlottenlund de sidste par dage. Knus.. :-)

    SvarSlet
  3. Blå himmel er å fortrekke....men har dere hatt vann i lokalene på jobb? Usj.....møt sent, gå tidlig høres forlokkende ut:))
    Men fyh som det så ut på Roskilde.....himmel og hav...det er noe med maentaliteten når de unge legger igjen brukbare nye ting!
    Ha en fin dag, klem fra meg i grå tåke......

    SvarSlet
  4. God arbejdslyst - håber ikke det er alt for slemt.
    Jeg ønsker dig en dejlig dag, som forhåbentlig stadig er skøn og himlen blå, når du får fri :)

    SvarSlet
  5. Jeps, og så en fridag efter hver firdag ;-D

    SvarSlet
  6. Guri.. Blå himmel er dejlig, ja vi har haft oversvømmelse efter skybrud i lørdags.
    Klem til til dig i tågen.. :-)

    Helle K.. Tak for gode ønsker.. :-)

    Rimkoger.. hvad med en fridag efter hver dag.. :-)

    SvarSlet