7. juli 2011

Turen går til..

Det er bøgernes dag her på bloggen. Jeg har lige købt en ny bog, og det er bestemt ingen luksus, den gamle er 20 år gammel. Nogle informationer i den gamle bog er stadig aktuelle.. f.eks. har man nok ikke flyttet Big Ben og Tower, men der er helt sikkert andre oplysninger i 15. udgave, som er fuldstændig out-datede..P1050798Den nye 23. udgave var endda på bud i Føtex, 128 kr mod normalt 160 kr, udgivelsesår 2011. Informationerne i den udgave kan da ikke være helt gamle nyheder.. :-)

..og grunden til indkøbet.. vi smutter en uge til London om en måneds tid, denne gang en ferie uden golfbags, men sammen med den bedste veninde og hendes kæreste.

5 kommentarer:

  1. Jeg er så dårlig på å lese bøker.....men London skulle jeg gjerne besøkt:) Kjenner shoppingfoten rykker...hehe:)
    Ha en fin kveld Inge, klem fra meg:)

    SvarSlet
  2. De her "Turen går til.." er gode små bøger at have med på ferie, det er ikke bøger jeg sætter mig og læser fra ende til anden, men vi får lidt inspiration til forskellige oplevelser. Jep du kan tro shoppingfoden rykker.. men det gør den nu næsten altid.. :-))
    Klem fra mig.

    SvarSlet
  3. Jeg er så glad for mine turbøger til Sverige, de er rigtig gode at have og efter 15 år mon ikke der er kommet lidt nyt til?..;-D knus

    SvarSlet
  4. Det ville ikke være dårligt med en tur til London, men det må nu vente.
    Vi var jo på ferie i maj, og har ellers ikke de store planer - JP har travlt på arbejde, og jeg skal jo på fotokursus på Vrå Højskole, men sidst på sommeren tager vi på well-
    ness-ferie i Harzen.

    Klem herfra.

    SvarSlet
  5. Annemarie.. Turbøger er så gode at hente inspiration i.. Og turistbureauerne undervejs bidrager også med gode tips..

    Marianne... Det lyder spændende med et fotokursus, det vil jeg da lige kigge nærmere på. Wellness ferie er ikke det værste man kan bruge tid på, vi har nogle gange kombineret det med golf.

    SvarSlet