8. juli 2011

Vi er klar..

Musikken er klar, lad bare tæppet gå op.

Sendt fra HTC mobil

7 kommentarer:

  1. Håber da det blev tørvejr så I kunne nyde en tur på Bakken først :-)
    Vi skal se revyen til august, så jeg håber den er god :-)
    Også en god weekend til dig, det glemte jeg i min kommentar :-)

    SvarSlet
  2. Håber aftenen har været med masser af grin og at regnvejret forsvandt mens du grinte :-)

    SvarSlet
  3. Forhåbentligt blev aftenen fuld af grin :-D

    SvarSlet
  4. Jeg er spændt på, hvad du synes om revyen, Inge. Håber regnen stoppede, så I kunne nyde Bakken.
    Klem og en dejlig lørdag til dig!

    SvarSlet
  5. Tak Margrethe.. :-)

    Tak Guri.. Klemmings retur :-)

    Det blev det Pia, og I kan godt glæde jer, det er god underholdning :-)

    Lene.. Begge dine håb blev indfriet.. :-), hvis det var det der fik regnen til at stoppe, så tak for det.. :-)

    Det gjorde den Anjoe.. :-)

    Den var OK Madame, men jeg savnede lidt bid og skarphed. Bakken var dejlig I må derud en tur. Klem til dig. :-)

    SvarSlet