23. juli 2011

Nyt legetøj..

Jeg er stadig i Canon verdenen, men nu med 2 objektiver. Jeg endte med at vælge et EOS 60D med 18-85mm objektiv plus et 70-300mm objektiv. Jeg var helt solgt da jeg fik kamerahuset i hånden, for pokker det er lækkerier, nu glæder jeg mig helt vildt, til at lære mit nye legetøj at kende.. :-)P1050909P1050942Debut billederne blev selvfølgelig af Emil..IMG_0036som har opdaget, hvor blød og spændende Bumle er.. IMG_0055

Sidder her og skriver indlæg om glæden ved nyt legetøj, samtidig med at News kører over skærmen.. Jeg har svært ved at fatte og rumme den frygtelige tragedie Oslo og Norge blev ramt af i går.. Mine tanker og medfølelse er i Norge..

10 kommentarer:

  1. Tillykke tillykke, jeg er lidt misundelig, selvom det var kedelig anledning til at investere i nyt udstyr..Det ser lækkert ud, det må jeg kigge på når vi ses igen..Fine billeder af Emil, Hasse og Bumle..;-D Ja det er meget trist og uhyggeligt det der er sket i Norge. Ufatteligt at mennesker kan gøre noget så ondt mod andre mennesker..;(...Knus

    SvarSlet
  2. Tillykke med det lækre udstyr! Det skal du nok få en masse glæde af.

    Ja, det er rystende, hvad der er sket i Norge - 87 omkomne, har jeg lige læst, plus sårede og forfærdelige ødelæggelser. Det er ikke til at fatte, hvordan den unge højreekstremistiske nordmand er skruet sammen i hovedet.

    Klem og god lørdag til dig.

    SvarSlet
  3. Tak Annemarie.. du slipper slet ikke for at se og røre.. :-) - Det er fuldstændig ufatteligt at sådan noget kan ske.. Knus

    Tak Madame, det håber jeg. Nej det er helt umuligt at forstå sådan en tragedie.. Klem til dig

    SvarSlet
  4. Tillykke med det nye kamera :) Det bliver skønt at lære det at kende.

    Ja det er så frygteligt det der er sket.
    God lørdag - klem

    SvarSlet
  5. Tragedien i Norge er forfærdelig. Bedre er det med dit legetøj :-) Allan siger du må have en meget rolig hånd. Han har kun en 250 og det er kun sådan li-i-ge det går, siger han :-)

    SvarSlet
  6. STORT tillykke med alt det nye udstyr ønskes du fra det mørke ;-)
    God løsning med de 2 objektiver !

    SvarSlet
  7. Tak Anette, jeg glæder mig også.. Klem til dig.

    Pia.. Der er billedstabilisator i objektiverne, det hjælper helt gevaldigt på rystende hænder.. :-)

    Tak Per, jeg tror på det er en god løsning, nu må virkeligheden vise om det også er det.. :-)

    SvarSlet
  8. Tillykke med dit nye legetøj - jeg er spændt på at høre om dine erfaringer med to objektiver. Det har jeg jo selv og en gang imellem ville jeg gerne nøjes med et, så jeg venter spændt på at høre hvad du finder ud af.

    Klem herfra.

    SvarSlet
  9. Stort tillykke med dit nye legetøj, jeg håber du bliver meget glad for det og glæder mig til at se nogle af resultaterne. De første af Emil tyder på mange gode billeder fremover.
    KH Anette

    SvarSlet
  10. Tak Marianne, det var også en af mine overvejelser, men nu prøver jeg med 2, kan jo altid gå tilbage til et enkelt senere.

    Tak Anette, jeg glæder mig til at lære det at kende, og der skal nok komme billeder.. :-)

    SvarSlet