16. juli 2011

Vi sår ikke, vi slår..

Her i skoven har vi en ret kuperet naturgrund, med masser af sten og store træer.. og en hulens masse højt græs, som vi prøver at holde lidt nede. Vi rydder nogle stier rundt på grunden, men hvis der er farver i græsset, lader vi det gro, ukrudt eller ej.. :-)P1050841Lige nu er her hvide, gule og lilla farver i lange baner.P1050839og brumbasserne elsker det..P1050851

Pia har lagt den smukkeste blomstrende valmuemark som header på sin blog, det inspirerede mig til at lege lidt med blomster vildnisset her i skoven. Jeg har været rigtig glad for mine svaner.. header med svanermen nu er det sommer og alting blomstrer, derfor er jeg også sprunget ud i toppen.. :-)P1050861P1050855

7 kommentarer:

  1. Jeg havde ikke regnet med at jeg kunne inspirere dig indenfor det område :-)
    Jeg har nu altid godt kunne lide dine svaner, men blomsterne er også fine.
    Havde vi sådan en flot blomstereng på vores grund, ville jeg også værne lidt om dem. Der er da ikke noget kønnere end blomstrende grøftekanter.

    SvarSlet
  2. Jo da.. jeg blev så glad af at se dine flotte valmuer, og tænkte at svanerne måtte vige pladsen.. Jeg elsker at gå en tur rundt på grunden og hente et par farveklatter til en vase.. :-)

    SvarSlet
  3. Flot header :-) Og hvor dejligt at læse om jeres varme hus for MCer, I har helt sikkert hygget jer :-)

    SvarSlet
  4. Altid rart med lidt forandring :-)
    Hvor sjovt, at de to lige kunne finde på at kigge forbi - jeg er også imponeret over, at nogen kan finde ud af at feriere på motorcykler. Jeg kunne helt sikkert ikke, men hatten af for dem der kan og vil... og vi bilister kan jo ikke rigtig komme og sige, at vi er våde og kolde ;-)

    SvarSlet
  5. Tak Lene.. ja vi hyggede :-)

    Ellen.. I kan da rulle vinduerne ned i regnvejr.. så er den ged barberet.. :-) OG vi tar' også imod tørre og syge... ;-))

    SvarSlet
  6. Arhhh, haha, den kunne jeg vist have undgået ;-)

    SvarSlet
  7. Høhø... I behøver slet ikke nogen undskyldning for at komme, hverken her eller der.. :-))

    SvarSlet