23. oktober 2011

60 års fødselsdagsfest..

Min skønne og dejlige kusine Anette fylder 60 år i morgen. Vi var en flok tøser der fejrede hende i går. Nette havde inviteret til wellness eftermiddag i Blåvand med efterfølgende gourmet middag på Ho Kro..DSC01084Man skal lede længe før man finder et wellness center, der ligger smukkere end Blåvand Kurbad og Wellness.. Det er et mekka af saunaer, kurbade og bassiner, centeret ligger højt med en fantastisk udsigt til Vesterhavet. For pokker hvor var det godt, og hvor var vi rene, da vi forlod Blåvand og kørte til Ho for at spise middag. IMG_4050Anette60..og hvilken middag, de unge mennesker på Ho Kro kan deres håndværk, de tryller med råvarerne, så det er en fryd. Jeg kan ikke mindes, at jeg har fået så mørt og velsmagende kød, (kalveculotte, som var stegt v. 65o i 6 –7 timer) IMG_4071Der var en kanon stemning fra start til slut, vi fejrede en pragtfuld kvinde, som er guld værd for alle os der er så privilegerede at være tæt på hende. Hun favner og rummer os alle, hun gør en forskel, hun gør det med kærlighed, stil og elegance, hun gør det med et kæmpe smil og hun gør det bragende godt..

Tillykke med fødselsdagen i morgen kære Anette, og tusinde tak for at du skabte rammerne til sådan en fantastisk dag.

14 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig måde at fejre en skøn kvinde på, det virker som om det har været en forrygende weekend..God søndag aften til dig..Knus..

    SvarSlet
  2. Sikke en skøn weekend du har haft!
    Dejligt at kunne fejre sådan!

    SvarSlet
  3. Det lyder som den dejligste weekend, du har haft! Klem og en god aften til dig!

    SvarSlet
  4. Det ligner nydelse for både krop og sjæl. Sådan en weekend, der gør, at man kan holde fanen højt et stykke tid.

    SvarSlet
  5. Det så da virkelig trivelig ut Inge:) Og ser jeg så bra ut den dagen jeg fyller 60, trenger jeg ikke engste meg!!
    Ha en fin start på den nye uken, klem fra meg:)

    SvarSlet
  6. Wellnes og smomsemad må I gerne beholde for Jer selv, men at have en kusine, der er så skøn, som beskrevet, se det er gods og guld :-D

    SvarSlet
  7. Det var godt nok mange roser - hun må virkelig være en fantastisk kvinde :-)

    SvarSlet
  8. Annemarie.. Det var en super god dag, aften og nat.. :-)

    Kongmor.. Det var dejligt :-)

    Madame.. Det kan du også tro det var.. :-)

    Susanne.. Ja den slags weekender giver energi :-)

    Guri.. Hun holder sig så flot.. jeg vil såmænd også være tilfreds hvis jeg var hende.. :-)

    anjoe.. Du har ret, hun er guld. :-)

    Ellen.. og hun fortjener hver eneste af dem.. :-)

    SvarSlet
  9. Det lyder som en helt fantastisk dag og en vidunderlig måde at fejre fødselsdag på.
    KH Anette

    SvarSlet
  10. Det var det nemlig Anette.. :-)

    SvarSlet
  11. Uhm hvor ser det hele dejligt ud - wellness, borddækning, maden og den skønne fødselar - tillykke til hende :)

    SvarSlet
  12. Uhm, jeg bliver lækkersulten, og må nøjes med brændende kærlighed i aften :-)
    Jeg ville ønske jeg kendte en der vil invitere mig til sådan en fødselsdag :-)

    SvarSlet
  13. Brændende kærlighed er da også godt Pia.. jeg er også glad for at være tæt på Anette.. :-)

    SvarSlet