5. oktober 2011

Set og købt..

IMG_2848Nu hænger det i entreen derhjemme.. ;-)

12 kommentarer:

  1. hihi, det er også fint..;D knus

    SvarSlet
  2. Bortset fra, at jeg intet kender til golf, så er det et smukt skilt. Og når du så spiller kan jeg rigtig godt forstå, du måtte eje!

    SvarSlet
  3. Haha, den er virkelig god :-)))

    SvarSlet
  4. Man skal høre (ø uden /) før ørene falder af.

    SvarSlet
  5. ... der mangler et "meget" umiddelbart efter () - beklager.

    SvarSlet
  6. Annemarie.. Ja ikke :-)

    Deborah.. Golf er sjovt.. :-)

    Madame.. Jeg kunne heller ikke stå for det.. :-)

    Jørgen.. hahahaaaa.... :-D Det har du så evigt ret i..

    SvarSlet
  7. Herligt. Jeg kender ikke glæden ved golf, men jeg synes, at dit skilt er helt fantastisk

    SvarSlet
  8. Skønt skilt - det ville jeg også have købt :)

    SvarSlet
  9. :-) og vældigt passende skilt nedenunder som jeg kan genkende som det "nej til hundelort" der sidder i mange haver, omend det nok vil være lidt i vejen på en golfbane, men dog ganske passende, så vidt jeg har hørt.

    SvarSlet
  10. Tak skal I have.. :-) Vi smiler hver gang vi går forbi skiltet. Overlever du har ret, No skiltet i bunden er en af de små hunde der sidder med krummet ryg rundt omkring.. :-)

    SvarSlet