6. oktober 2011

Grrrrrr morgentrafik..

Jeg vil bestræbe mig på, aldrig mere at brokke mig over DSB.. :-) Først skrev jeg “jeg lover aldrig mere..” det går vist ikke, så bestræbe eller forsøge eller bare.. jeg vil nok ikke brokke mig over DSB den næste uges tid, specielt ikke hvis de kører til tiden, og jeg kan finde en siddeplads.. ;-)P1060691Kl. 9 skulle jeg være til et møde i Idrættens Hus i Brøndby, i følge GPS’en tager det 15 – 20 minutter at køre fra Roskilde og derind. Det vidste jeg jo godt, ikke ville holde i morgentrafikken, så jeg bakkede ud af indkørslen allerede ved 8-tiden.. Jeg nåede det næsten, efter 1 times kør, stop, kør, stop.. køre langsomt frem.. stop.. holde helt stille, køre lidt igen.. Godt jeg ikke sidder i den morgentrafik hver eneste dag. P1060702Jeg kæmpede en hård kamp med mig selv undervejs.. Min forstand sagde, at det ikke ville går hurtigere, af at blive hysterisk og stresset, men mit p.. undskyld.. blod lyttede ikke og begyndte at koge. Heldigvis blev mødet lidt kortere en planlagt, så jeg kunne suse tilbage til Roskilde inden eftermiddagstrafikken satte ind. Det tog kun de 15 – 20 minutter GPS’en forudså, det passede meget bedre til mit temperement og blodtryk.P1060773Nu vil jeg lige rydde lidt op i formiddagens e-mail bunke, før dagens gode og sjove indslag starter. Middag på Den Røde Cottage og bagefter Rytteriet på Bellevue Teatret. Jeg brokker mig ikke mere jeg klager heller ikke, og jeg glæder mig til en skøn aften sammen med Lisette.. :-)

12 kommentarer:

  1. Heldigvis (7-9-13) er der ingen større problemer når jeg kører om morgenen, der kan være lidt kø når jeg skal hjem, højst 5-10 minutter...Men det er sgi irreterende at skulle køre på koblingen, man får så pokkers ond i benet..;D God fornøjelse i aften..

    SvarSlet
  2. Jeg tænkte bl.a på dig i morges, hvis du hver dag sad i sådan nogle trafik propper ville du nok hurtigt komme tilbage i DSB-folden.. :-) Tak..

    SvarSlet
  3. Kender godt de der morgen-køer, jeg må køre hjemmefra ved 7-tiden, hvis jeg ikke skal sidde alt for længe ude på motorvejen og brænde god tid og benzin af.
    Jeg skal også ind og se Rytteriet i aften :o) glæder mig.

    KH Anette

    SvarSlet
  4. Det ville mit temperament vist heller ikke kunne klare - uden at koge over :)
    God fornøjelse i aften.

    SvarSlet
  5. Flyt da til Fyn og sov en halv time længere ;)

    SvarSlet
  6. Det var i den grad medvirkende til, at jeg søgte arbejde herude efter 3 år i Hellerup. Jeg har afspadseret timer på motorvejen. God fornøjelse med aftenens program.

    SvarSlet
  7. Jeg er en af de heldige...kører imod trafikken, men for tiden er der et massivt vejarbejde, så nogle gange blive også jeg ramt ;-)

    Hvis turen går til KBH, så tager jeg helt sikkert toget "jeg sværger".

    God fornøjelse med middag og underholdning...lyder skønt! ;-)

    SvarSlet
  8. Det er meget klogt kun at bestræbe sig, det er ikke så kategorisk.
    Morsomt er det nu ikke at køre bil i morgentrafikken.

    SvarSlet
  9. Pyha, sikke noget - jeg er lykkelig for ikke længere at skulle fragtes til Amager hver dag. Klem og en dejlig dag til dig!

    SvarSlet
  10. Taxa, Inge, taxa :-)
    Så kan du i det mindste sidde og læse...
    Du forklarer med stor tydelighed, hvorfor jeg kører hjemmefra kl. 6:15 :-)
    Jeg håber, Rytteriet levede op til forventningerne.

    SvarSlet
  11. Stakkels dig, først brændenælder og nu trafikpropper. Håber der er bedre ting i vente her i weekenden :-)

    SvarSlet
  12. Anette.. Det var dejligt at møde dig. :-) Jeg ville begå mord hvis jeg skulle sidde i sådan en kø morgen og aften.

    Tak Helle, mit temperament hold heller ikke.. :-)

    Frøskuffen.. God ide, men jeg får vist lidt langt på arbejde.. :-)

    Susanne.. Jeg må indrømme jeg foretrækker DSB, hvor jeg kan læse, surfe sove og hvad jeg nu har lyst til.. :-)

    Gitte.. Jeg tager toget ind til København hver dag, og det er langt de fleste gange meget meget nemmere.. Men mod trafikken er jo egentlig OK, altså bortset fra vejarbejdet.. :-)

    Jørgen.. Nemlig.. :-)

    Madame.. Det forstår jeg så inderligt, jeg glæder mig også til jeg ikke skal afsted hver dag.. Klem til dig.

    Ellen.. Ja for pokker, hvor dum kan man være.. :-) Men hvis jeg var kørt 6.15, skulle jeg have ventet uden for Brøndby hallen i mere end 2 timer.. ;-))
    100%, det var rigtig godt.

    Pia.. Tak for sympatien, jeg følte mig faktisk også lidt forfulgt.. Sidder i Sverige nu, det er meget bedre og super godt.. :-)

    SvarSlet