21. oktober 2011

Tidlig morgen i København..

Smuk morgen ved Københavns havn, solen er ved at stå op bag Christianshavn..C360_2011-10-2107-32-27C360_2011-10-2107-32-41

OK, jeg tilstår.. farverne VAR fine, men alligevel ikke helt så intense og dybe.. Her er normal billederne. :-) De ligner virkeligheden lidt bedre.C360_2011-10-2107-32-27_orgC360_2011-10-2107-32-41_org

I løbet af eftermiddagen i dag stikker min søster og jeg næsen mod vest, vi er inviteret til fødselsdag i Vestjylland i morgen. Det er kun for damer/tøser/kvinder.. eller hvad vi nu skal kalde os.. vi kører lige omkring Sønderjylland og overnatter, inden vi tager mor med til fest i morgen.

Vi  er inviteret til at mødes i Blåvand til en omgang wellness, derefter er der bestilt gourmet middag med tilhørende vine på Ho kro, jeg tror på en fantastisk dag sammen med en flok glade og skønne kvinder.. :-)

I ønskes alle en dejlige efterårs weekend.

18 kommentarer:

  1. Normal billederne kan da også få enhver til at stå tidligt op :)

    SvarSlet
  2. Jeg synes også at normalbillederne er fine, men flot lilla effekt på de øverste..Rigtig god fornøjelse i weekenden, det lyder til at blive rigtigt sjovt..Knus..;d

    SvarSlet
  3. Ja Helle, det var rigtig pænt i morges.. :-)

    Annemarie.. Jeg tror på en super god og hård weekend.. Knus og tak.

    SvarSlet
  4. Jeg skrev på et tidspunkt at det til tider kan virke overdrevet med farverne. Det var lige præcis det jeg mente.
    God tur til Jylland - Du må gerne kalde det tøsetur for min skyld :-)

    SvarSlet
  5. Du har helt ret Jønne.. Men selv normal billederne er bedre end std. kameraet på htc'en. Tak i mit hoved er det også en tøsetur.. :-)

    SvarSlet
  6. Vestjylland, wellness og selskab af en flok skønne kvinder! Nyd det!Nyd det i fulde drag.
    Dine københavner billeder giver mig som ofte før, et sug i maven og tanken om, at jeg virkelig snart må til København, bare for at tulle rundt og glo ☺.
    Inge, et stort knus og en skøn weekend til dig.

    SvarSlet
  7. Det må jeg si, ikke alle som er så tidlig oppe å får til å fange en morgen i Køben :0) Vakkert er der :0) Flote bilder. Ha en riktig God Helg

    SvarSlet
  8. Wauv for det øverste billede :-9
    Rigtig fornøjelig weekend (i hønsegården) ;-)

    SvarSlet
  9. Dette var også vakkert og kunne vært med på himmelsk! -Margit-

    SvarSlet
  10. Hvor er det smukt at se dine billeder - og rigtig god fornøjelse i morgen, det lyder meget spændende :-) Klem!

    SvarSlet
  11. Rigtig god tøsetur. Det lyder lovende. Jeg krydser fingre for fyld nydning :-)

    SvarSlet
  12. Annette.. Tusinde tak skal du have, jeg lover at nyde.. varmt knus til dig fra mig

    Wenche.. Mange tak for rosen..

    Tak Per.. :-) jeg hilser i gården..

    Margit.. Mange tak.. :-)

    Madame.. Tak jeg er sikker på det bliver sjovt.. :-)

    Susanne.. Tak skal du have, jeg satser på fuld nydning.. :-)

    SvarSlet
  13. Lovely sequence, without a doubt the first is great.

    SvarSlet
  14. Herregud vilka underbara bilder du tar!!! Inte bara "Himmelsk" = himelska bilder utan här också. Riktigt ögongodis!!!

    SvarSlet
  15. Normalbilderna är jättefina, men visst är det kul att kunna lägga på lite extra effekt. Önskar dig en fin weekend!

    SvarSlet
  16. Smukke billeder - og lidt kunstnerisk frihed er vel altid tilladt.
    Jeg håber du får en fantastisk weekend, den lyder til at blive sjov og hyggelig.
    KH Anette

    SvarSlet
  17. BP.. Mange tak.. :-) ögongodis, skønt ord.. :-)

    Mona.. Ja det er sjovt at lege med billederne på den måde :-)

    Anette.. Tak skal du have, ja lidt kunstnerisk frihed må vi have ind i mellem.. :-) Kh Inge

    SvarSlet