26. oktober 2011

En gave..

Jeg har fået en gave med posten i dag.. det er bestemt ikke noget der sker ret tit, desto mere glædeligt og spændende var det at åbne pakken.

Afsendernavnet genkendte jeg fra en pakke jeg modtog i august, og havde med videre til et bryllup.IMG_4113Den her gave er så utrolig sød, betænksom og helt uventet.

Egentlig skal billedet vel skiftes ud med “vores” Emil, men jeg ved ski ikke om jeg nænner det. Sikkert er det, at EmilElgene kommer med til Sverige, så kan jeg pege på den, hver gang Hasse fabler om at “Nu vil jeg altså se en elg”.. :-)

Tusinde tak kære Anjoe og Rimkoger.

6 kommentarer:

  1. Det er vel nok sødt hende, og den passer lige til det lille hus i skoven..;D knus

    SvarSlet
  2. Yep, det er der ingen tvivl om, den kommer også med derop. Knus :-)

    SvarSlet
  3. Sikke en fantastisk og betænksom gave :)

    SvarSlet
  4. Sikke en skøn gave. Jeg kom til at tænke på suppeterrinen, og lille Ida der hang i flagstangen.

    SvarSlet
  5. Det er jer som fortjener en stor tak,fordi i fungerede som postbude. Vores lille gave til jer er kun en beskeden tak.
    anjoe + mig

    SvarSlet
  6. Helle.. Ja ikke.. :-)

    Susanne... Begge er skønne Emil historier.. :-)

    Rimkoger.. Det var jo ikke noget ekstra besvær for os, og det gør vi da gerne.. :-)

    SvarSlet