2. oktober 2011

Jeg er træt..

Middag fredag aften med de godeste venner, golf på Skovbo lørdag sammen med en flok dejlige tøser, hurtigt hjem for at bade og skifte tøj, middag på Primo Piano før vi fortsatte ud i Roskildes natteliv.P1060897Da vi endelig tog os sammen og ville forlade værtshuset, havde politiet blokeret døren. Der var ballade på Hestetorvet, så vi måtte pænt vente en halv times tid, før vi fik love at smutte ud og hjem. 4 timers søvn lørdag nat, eller rettere søndag morgen, er for lidt. Men det var sjovt at være ude og lege med tøserne.. :-)

Hasse var noget klogere end mig, han var kommet hjem inden midnat fra Roskilde golfklub, hvor Gartneren og Brolæggeren havde inviteret 50 –60 herrer til et heldags arrangement

Sidst på formiddagen i dag kørte vi i golfklubben, for at få lidt frisk luft. Der var mange mennesker på banen, så vi valgte at stå af efter 9 huller. Der var for meget ventetid, og sulten begyndte så småt at bide fra sig. IMG_3372Efter et par timer på klubbens terrasse, kørte vi omkring Jyllinge og nød solnedgangen over Fjorden.IMG_3367

14 kommentarer:

  1. Jeg var ved at blive bekymret for dig, godt det ikke er andet end træthed, det går over igen :-)
    Det liv er vist mest for de helt unge, men det er sjovt så længe det står på. Det har været et helt fantastisk vejr til alle udskejelserne, så det var synd I skulle "bures" inde.

    SvarSlet
  2. Det hørtes ut til å ha vært en meget hyggelig og sosial helg, men forstår godt du er trett i dag. Nydelige bilder du viser!
    Ha en god natts søvn og finfin ny uke i vente Inge.
    Knus fra Anne Karin

    SvarSlet
  3. Uha, hvor jeg kender det - det er s....skægt så længe det står på, men dagen efter har det med at køre på meget lavt blus :-)
    Jeg tror aldrig, vi har set så mange golffolk på Bosjö Kloster som i dag - jeg kan godt forstå, I måtte stå i kø for at få lov til at slå.
    Den der PrimoPiano... du skriver ikke, om den er et besøg værd - bare at I spiste der. Kan den anbefales?

    SvarSlet
  4. Så flotte solnedgangsbilder!

    SvarSlet
  5. Pia.. Der har bare været fart på siden fredag eftermiddag. Og vejret har jo netop været til udendørs liv.. Høhø.. ja vi blev sørme buret inde på det værtshus.. sjov oplevelse, men vist ikke så sjovt udenfor. :-)

    Anne Karin.. Det har netop været en super god og social weekend, sengen er ved at være savnet hårdt.. :-)

    Ellen.. Det er utroligt at jeg aldrig lærer det, altså at finde min seng i ordentlig tid.. :-) og det hævner sig som regel dagen derpå. Ja den kan virkelig anbefales.. se her..
    http://bymarken68.blogspot.com/2011/08/primo-piano.html

    Tak skal du have Asbjørg.. :-)

    SvarSlet
  6. Sikke en masse spændende du har oplevet, Inge - dejlige billeder! Fire timers søvn er ikke meget, men jeg håber, du kan indhente det forsømte i nat.
    Klem :-)

    SvarSlet
  7. Er du helt om natten er du helt om dagen:) Jeg blir veldig sliten av slikt Inge:))
    Nydelige bilder:)
    Ha en god kveld og sov godt:)
    klem fra meg:)

    SvarSlet
  8. Pyha, din energi og stamina er jo ganske forbløffende! Det er vist ikke kun den danske sang, der er som en ung blond pige...

    SvarSlet
  9. Uha Inge, i "vores alder" er det svært at klare at holde til det vilde natteliv og for lidt søvn - men du er da en masse oplevelser rigere efter sådan en weekend ;-)

    SvarSlet
  10. høhø, du er jo ikke 25 år mere, vel..;D Ok det lyder som en herlig og sjov weekend, vejret har jo været kanon, håber du har sovet godt...;D knus og god mandag til dig..

    SvarSlet
  11. Madame.. En hektisk og sjov weekend med alt for lidt søvn koster i den anden ende, men jeg er stadig i live efter en lang god nattesøvn i nat. Klem til dig.

    Guri.. Hahahaaaa det er et godt ordsprog Jeg har sovet dejligt.. Klem og god dag til dig.

    Eric.. Det er heldigvis ikke altid der er så meget på programmet.. Blond er vist rigtigt.. ;-)

    Ditte.. Ja der er gode oplevelser på kontoen, men det er rigtigt jeg kan ski ikke holde til den slags udskejelser, alligevel sjovt en gang i mellem når kæden hopper lidt af. :-)

    Annemarie.. Pyhhh nej det kunne jeg ski godt mærke i går aftes, men det var en dejlig weekend selv om det blev til for lidt søvn. Knus

    SvarSlet
  12. Beautiful light and colors....GREAT !!

    greetings, Joop

    SvarSlet
  13. So do I Leovi.. :-)

    Joop.. Thank you, it was a lovely evening :-)

    SvarSlet