7. oktober 2011

Det ka’ øse det ka’ pøse..

..det ka’ regne lige så tosset, som det vil.. Den har kørt i hovedet på mig, hele vejen herop.skovenVi er landet i det lille hus i skoven, hvilen og roen er ved at indfinde sig, og jeg er flintrende ligeglad med om det regner, sner eller hagler. Sol er selvfølgelig velkommen, men det er ikke afgørende for en god weekend her i skoven. Farverne er begyndt at skifte fra grønt over i de gule, gyldne og brun-røde nuancer, der er fyret op i brændeovnen, der kommer ild i stearinlysene lige så snart det begynder at mørkne derude.

Aftenen i går var super god, først en lækker middag på Den Røde Cottage. Restauranten er en lille perle mellem Strandvejen og Bellevue strand, lidt inde i skoven. Mad, vin, betjening og selskabet var tip top første klasses. Rytteriet var en stor og positiv oplevelse, Fritz og Poul, Stripper Jens, Erik og Else, Otto Brandenburg, Poul Kjøller, Bjarne Liller og fodboldkommentatorerne.. de var der alle sammen. Rasmus Botoft og Martin Buch må have været på et fantastisk syretrip, da de skrev teksterne, jeg morede mig herligt. Jeg har ikke været på hverken Den Røde Cottage eller Bellevue før, men jeg kommer der helt sikkert igen.

I pausen blev jeg standset af en sød og smilende kvinde, er du ikke Inge.. Johhh det måtte jeg da indrømme jeg var.. er.. Jeg tænkte så det knagede, mente ikke jeg havde set hende før. Det var Anette fra AK og V, hun havde læst i mit indlæg fra i går, at jeg skulle ind og se Rytteriet, det skulle hun også, så hun ville da lige prøve at finde mig,  og det lykkedes.. Fedt at møde dig Anette.. :-) Selv om det ikke var mange minutter vi nåede at få sammen, er det altid en fornøjelse at møde personen bag en af de gode blogge man følger.

12 kommentarer:

  1. Det lyder til at det har været en rigtig hyggelig aften, hvor sjovt at du mødte Anette...Håber I får en god weekend med eller uden sol i det svenske...;D knus

    SvarSlet
  2. Det var det virkelig også Annemarie. Vi stornyder det allerede og regnen er ikke vedvarende, det stoppede hurtigt, men kommer nok igen. Knus. :-)

    SvarSlet
  3. God weekend i det lille hus i skoven. Her står den på weekend hygge med den yngste - JP skal til den årlige mandeweekend, så vi to piger skal råhygge.

    Knus herfra.

    SvarSlet
  4. Hei :) takk for kompliment for bildet hos meg :) jeg må gi ett tilbake, for det bildet ditt under her, det med båten, NYDELIGT... :) Ha en fin helg du også :)

    SvarSlet
  5. Tak Marianne og i lige måde til dig og yngste. Knus tilbage.. :-)

    SvarSlet
  6. Velbekomme og jeg takker også for billederosen.. :-)

    SvarSlet
  7. Tusen takk for koselig ord på
    bloggen min :) - og NYDELIG
    himmelsk bilde i innlegget
    under her... Hørtes ut som en
    kjempefin aften du har hatt :)
    Ønsker deg en flott helg, klem
    fra Mette

    SvarSlet
  8. Der er nemlig dejligt i de svenske skove i øjeblikket, og jeg er helt overbevist om at det bliver en weekend med masser af godt vejr :-)

    Håber at se flere billeder fra svensk efterår som du ser det fra jeres lille plads i skoven.

    SvarSlet
  9. Hvor er det hyggeligt at du mødte Anette i går på Den Røde Cottage :-) Jeg håber, I får en skøn weekend, Inge - her er det øsende regnvejr, og jeg håber, det klarer op inden i morgen, hvor vi skal i Dyrehaven med nogen venner.

    Klem!

    SvarSlet
  10. Velbekomme MissMette, og tak i lige måde. :-)

    overlever.. ja her er skønt. Mon ikke der dukker et par skud op af skovens farver. :-)

    Madame.. Vi er vågnet op til tørvejr, jeg håber I får OK vejr i morgen. Dyrehaven er så dejlig. Klem til dig.

    SvarSlet
  11. Hej Inge, jeg er først nået til blogverdenen i dag. Tak og selv tak for en lille, men hyggelig snak. Ja det er rart at få et ansigt på personerne fra blog-verdenen. Et ekstra lille plus til en hyggelig aften med grin og god underholdning.
    KH Anette

    SvarSlet
  12. Anette.. Den virkelige verden har første prioritet.. :-)
    Kh Inge

    SvarSlet