19. oktober 2011

Hvor ønsker du dig hen..

Susanne spurgte i en kommentar i går.. “Hvor ønsker du dig hen”. Det fik mig til at tænke lidt over, hvor jeg egentlig ønsker mig hen. IMG_3910Hvis jeg skal være helt ærlig, og det skal man vel.. :-) så ønsker jeg mig ikke noget specielt sted hen. Jeg glæder mig dagligt over at være lige her, hvor jeg er. IMG_3636Jeg elsker at have muligheden for at køre til Sverige og nyde vores lille hus i skoven, jeg elsker at være her hjemme, jeg holder faktisk også rigtig meget af at have et godt og spændende job, og tro det eller la’ være.. jeg synes det er fedt at tage til København hver dag og gøre en forskel. Jeg er ikke specielt vild med DSB’s performance, men det er jo mit valg at køre med dem hver dag.

Jeg synes det er fantastisk, at vi har en flok dejlige venner og en skøn familie, der på hver deres måde beriger vores liv.

Meeennn.. da jeg landede på Roskilde station i går eftermiddags, og himlen åbnede sig sammen med togdørene. Lige der.. i blæst og øsende regnvejr, ønskede jeg mig dog ned til sol og varme. Jeg ønskede mig ned til den her morgenudsigt..Torrevieja nov 2009 001og jeg glædede mig over, at vi har ferie 10 dage i november, at vi for længst har booket billetter og flyver sydover, at vi skal være sammen med 4 skønne venner, og at vi har muligheden for at gøre det.

Hvor ønsker du dig hen..??

17 kommentarer:

  1. Jeg har desværre ingen rejseplaner - men jeg kunne jo altid bruge en tur til Florida ...eller Bulgarien, det kunne også være skønt :-)

    SvarSlet
  2. Det var smukt at læse, Inge - jeg ønsker mig heller ikke et andet sted hen, selv om jeg godt kan forstå du glæder dig til en ferie sydpå i november. Jeg nyder årstidernes skiften og at bo her i Danmark tæt ved hav, fjord, sø, skov og marker.
    Klem og en dejlig dag til dig!

    SvarSlet
  3. Marianne.. Jeg forstår godt du kunne bruge en tur til jeres lyserøde hus i Florida.. :-)

    Madame.. Tak, Danmark er et dejligt sted at være, vi har en skøn natur. Klem og en dejlig dag til dig.

    SvarSlet
  4. Nyder det, hvor jeg er...kunne godt bruge 14 dage mere.

    SvarSlet
  5. Drømmer om at stå ved regnbuens fod og finde den berømte gryde fyldt med guld....

    PS Interessant indlæg.

    SvarSlet
  6. Lavendel.. Der lyder altså også dejligt der hvor du er i denne tid.

    Rimkoger.. Lyder som en dejlig drøm, den er der nok en del der deler med dig..
    Ps.. Tak. :-)

    SvarSlet
  7. Fin påminnelse om å være fornøyd og lykkelig der man er i hverdagen! Men, også enig med deg, i disse dager med høststormer og horisontalt regn blir ønsket om sol og varme ekstra sterkt :-) Nydelige bilder!

    SvarSlet
  8. En gang imellem er det godt at sende tankerne ud.
    Jeg tror egentlig heller ikke, at jeg ønsker mig andet sted hen. Jeg er glad for min plet i udkantsdanmark, og nyder mine dage og min familie.

    Vi har talt om en tur syd på til sommer, men jeg ved faktisk ikke, hvor jeg ønsker, at den går hen. Italien er i spil, og så er der jo lige det sydfranske, som vi elsker at udforske.

    I dag vil jeg være hjemme og nyde. Jeg håber, at du også får en dejlig dag.

    SvarSlet
  9. Inger-M.. Jeg synes der er meget at glædes over hver dag.. :-) Horisontal regn er dog ikke en af de ting jeg glæder mig over.. :-) tak skal du have.

    Susanne.. Ja det er det, og din bemærkning fik dem til at vandre.. så tak for det. Spændende hvor I vælger at tage hen til sommer.
    Jeg sender gode tanker mod vest og ønsker dig en dejlig dag.

    SvarSlet
  10. Jeg vil osse helst være her.
    Og i Sverige.
    Og i England.
    Sådan permanent... så er der jo ferierne, men det er jo ikke det, det handler om her, vel? :-)

    SvarSlet
  11. Det er lidt øv at vi kun kan være et sted af gangen Ellen, vi vil så gerne det hele. For mig drejer det sig om at glædes over at være lige her hvor jeg er.. Når det ikke regner horisontalt, som Inger-M siger.. :-)

    SvarSlet
  12. Med det vejr, vi har nu, ønsker jeg mig hen i en hængekøje udspændt mellem to oliventræer (subsidiært en stol i skyggen) ;-)

    SvarSlet
  13. Uhhh tænk at det kan være så varmt, så man er nødt til at søge skygge. :-) Jeg fortsætter drømmeriet..

    SvarSlet
  14. Lige nu drømmer jeg om, ja hvad drømmer jeg om? Egentlig ikke noget, men en lille ferie i Kbh, hvor der var tid til at mødes med jer københavnere, kunne være dejligt :-)

    SvarSlet
  15. Den drøm er jeg med på.. Kunne være så hyggeligt. :-)

    SvarSlet
  16. Jeg ønsker at leve livet lige nu og her. Lige nøjagtig på den plet, hvor jeg befinder mig. Jeg elsker dog også at drømme :-)

    SvarSlet
  17. Præcis som jeg har det.. :-)

    SvarSlet